«هت تریک» راهی شانگهای شد

«هت تریک» راهی شانگهای شد

به گزارش سرنا و به نقل از ایسنا، فیلم «هت‌ تریک» ساخته رامتین لوافی‌پور در بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۱۸ در کشور چین برای کسب جایزه جام طلایی بهترین فیلم حضور خواهد داشت و «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه نیز در بخش رقابتی «استعدادهای جدید آسیایی» این رویداد سینمایی به روی پرده می‌رود.

«هت‌ تریک» با بازی امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، ماهور الوند و صابر ابر که اولین نمایش خود را در جشنواره جهانی فیلم فجر تجربه کرد در بخش رقابتی اصلی جشنواره شانگهای با آثاری از کشورهای کانادا، آمریکا، لهستان، چین، سوئیس، دانمارک، ایتالیا، روسیه، ژاپن، فرانسه و هلند رقابت خواهد داشت.

فیلم «درساژ» نیز در بخش استعدادهای جدید آسیایی در کنار آثار از کشورهای ژاپن، مالزی، چین، فیلیپین و تایوان به رقابت خواهد پرداخت.

در بخش غیررقابتی «طیف» این رویداد سینمایی نیز فیلم «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری، «لرد» ساخته محمد رسول‌اُف، «دلربا» ساخته میلاد اعلامی و محصول سوئد و دانمارک، «آیه های فراموشی» ساخته علیرضا خاتمی و محصول فرانسه، آلمان، شیلی و هلند، «در جستجوی ام کلثوم» ساخته شیرین نشاط و محصول آلمان، اتریش، ایتالیا، مراکش و لبنان و «وقتی زندگی می کنیم» ساخته مهدی آواز و محصول دانمارک به روی پرده خواهند رفت.

فیلم «رهایی از بهشت» ساخته علی نوری اسکویی در بخش انیمیشن، فیلم «آپاندیس» ساخته حسین نمازی در بخش «هفته فیلم جاده ابریشم»، فیلم «آنسوی ابرها» ساخته مجید مجیدی در بخش «هفته فیلم هند» و «مثل بچه آدم» ساخته آرین وزیر دفتری و «نگاه» ساخته فرنوش صمدی در بخش «فیلم های کوتاه» جشنواره شانگهای حضور دارند.

بیست‌ویکمین جشنواره فیلم شانگهای از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ ژوئن (۲۶ خرداد تا ششم تیر) در کشور چین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۲۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت