سام قریبیان فیلمی در سرزمین کیروش می‌سازد

سام قریبیان فیلمی در سرزمین کیروش می‌سازد
به گزارش سرنا و به نقل از ایلنا، سی درصد باقی مانده فیلم دختر خداحافظی قرار است در خلیج فارس و شهر شارجه فیلمبرداری شود. گروه منتظر مناسب شدن دمای هوا هستند تا بتوانند صحنه‌های باقی مانده را به اتمام برسانند.
سام قریبیان پس از مدتها مجدداً خارج از ایران کاری را با سرمایه خارجی می‌سازد که این محصول مشترک پرتغال، ایران و کره جنوبی و اقتباسی آزاد از داستان مشهور نیل سایمون، نمایشنامه نویس معروف است.

این فیلم داستان جوانی از حوزه خلیج فارس و عاشق بازیگری و جویای نام است که به دنبال هدفش به اروپا سفر می‌کند تا بتواند شانس خود را برای حضور در فیلم یک کارگردان سرشناس ایرانی که در اروپا فیلم می‌سازد امتحان کند، اما آشناییش با زنی آمریکایی که در پرتغال با دخترش تنها زندگی می‌کند، سرنوشتش را تغییر می‌دهد.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: سام قریبیان،نویسندگان: به ازل اوویس و سام قریبیان بر اساس داستان دختر خداحافظی اثر نیل سایمون،تهیه کنندگان: پل هیوز و سان جیم کیم،مدیر فیلمبرداری: روئی پاکاس،تدوین: اریکا کانچا، صدابردار: دنی بارسلوس،صداگذاری: آنتوآن جراویس،طراح هنری: تارا هرناندز،موسیقی: راب سایمون،مدیر تولید: آلکس کاستلو و لیلا شارمات،مشاور تولید: نگار شیخ،منشی صحنه: کارولینا کوستا،دستیار فیلمبردار: نیک داکولاس،انتخاب بازیگران: آلیس ولفنسن،مجری طرح: کپریکورن اینترتیمنت،مشاوره پروژه: شیواآبا،محصول مشترک: پرتغال - ایران - کره جنوبی.

بازیگران: مجید عبدالرزاق، جلی هاوی، آندره باربوسا، اگزالو کاجیاو، ریچارد استمنز و سام قریبیان.

کد مطلب: ۲۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت