امیرعلی نبویان: نمایش تازه ام دغدغه زندگی جدید ارواح را دارد

امیرعلی نبویان: نمایش تازه ام دغدغه زندگی جدید ارواح را دارد

به گزارش سرنا و به نقل از مهر، امیرعلی نبویان که نمایش «تناسخ ۳ تا ۳۵ تومن» با نویسنده و کارگردانی وی آماده اجرا می شود گفت: در حال حاضر روزهای پایانی تمرین نمایش «تناسخ ۳ تا ۳۵ تومن» را سپری می کنیم و قرار است اجرای عمومی خود را از ۲۷ تیرماه در تماشاخانه پالیز آغاز کنیم.

وی درباره نام نمایش توضیح داد: «تناسخ ۳ تا ۳۵ تومن» نمایشی است درباره تناسخ، در سه پرده با قیمت بلیت ۳۵ هزار تومان. هومن حاجی عبدالهی و بهار نوروزپور نیز ۲ بازیگر این اثر نمایشی هستند. نمایش سه داستان مرتبط با هم درباره تناسخ را به تصویر می کشد و درباره یک شرکت پیمانکاری ارواح با نام «تناسخ گستران شرق» است که به ارواح قالب جدیدی برای زندگی معرفی و پیشنهاد می کند. ارواح با مراجعه به این شرکت در قالب اجسام مختلف فرو می روند.

نبویان ادامه داد: در این نمایش با یک روح طرف هستیم که هر بار یک زندگی را از سر گذرانده و مجددا برای قرار گرفتن در قالبی جدید به این شرکت مراجعه می کند. هومن حاجی عبدالهی در نقش روح و بهار نوروزپور در نقش مدیر شرکت ایفای نقش می کنند.

این نویسنده در پایان درباره ویژگی های اجرا بیان کرد: این اثر نمایشی از مونولوگ های طولانی برخوردار است و هومن حاجی عبدالهی در نقش یک روح، مونولوگ های طولانی دارد اما یک کاراکتر دیگر نیز حلقه وصل اتفاقات نمایش و پارتنر هدایت کننده بازیگر اصلی است که باعث می شود نمایش به عنوان یک اثر مونولوگ معرفی نشود.

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیرعلی نبویان، بازیگران: هومن حاجی عبداللهی، بهار نوروزپور، تهیه کننده: بهار نوروزپور، با همراهی صدای (به ترتیب ایفای نقش): هدایت هاشمی، کمند امیرسلیمانی، رویا میرعلمی، بهارکاتوزی، بهاره رهنما، بهادر مالکی، بهرام افشاری، طراح صحنه و لباس: بهار نوروزپور، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، منشی صحنه: ارنواز صفری، عکس: مصطفی قاهری، ویدئو آرتیست: مهدی قدیانی، پویا رئیسی، طراح پوستر: بابک خسروزاده، ساخت تیزر: مریم دیهول، گروه کارگردانی: زهراسلطانی، فاطمه ده نمک، ساخت دکور: قاسم غضنفری، رضا تحقیقی، مدیرصحنه: قاسم غضنفری، طراح نوز: رضا تحقیقی، دوخت لباس: تکتم رضایی، دوخت کفش: تندیس رضایی، گریم: نیلوفر حیدری، طراحی صدا: احمد میرمعصومی، استودیو نغمه سازان.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: خداوند فرموده که هر موجودی فقط یک بار حق زندگی دارد و تناسخ خیالبافیست. با اجازه حضرت باریتعالی می خواهیم حدود یک ساعت خیال ببافیم.

کد مطلب: ۲۲۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت