مهدی قربانی: متفاوت ترین نقش زندگیم‌ را بازی کردم

مهدی قربانی: متفاوت ترین نقش زندگیم‌ را بازی کردم
به گزارش سرنا و به نقل از اعتماد آنلاین، مهدی قربانی گفت: «بازی در کنار امیر جدیدی و جواد عزتی ویژگیهای خاص خود را داشت. اما از آن بیشتر نقشی را که بازی کردم دوست داشتم. متفاوت ترین نقشم تا به این لحظه همین شخصیت بوده است.»

مهدی قربانی جوان‌ترین بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» بود. این فیلم جایزه بهترین فیلم را از سی و ششمین جشنواره فجر را کسب کرد. «تنگه ابوقریب» اثری پر بازیگر است که در آن امیرجدیدی، جواد عزتی، حمیدآذرنگ و مهدی قربانی نقش‌آفرینی می کنند.

مهدی قربانی بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» درباره شرایط اکران عمومی این فیلم گفت: « فیلم ما از مرداد اکران شد. سعید ملکان تصمیم خوبی گرفت و قرار شد تا فیلم به دلیل شرایط بد اقتصادی مراسم افتتاحیه نداشته باشد و هزینه این مراسم در اختیار مناطق محروم و قسمت جنوبی کشور باشد. فیلمبرداری «تنگه ابوقریب» 3 ماه طول کشید. 2 ماه اول در تهران و یک ماه باقیمانده نیز در جنوب و مناطق عملیاتی انجام شد.»

قربانی ادامه داد: « زمانی که متوجه شدم انتخاب اول بهرام توکلی برای بازی در این نقش بودم خیلی خوشحال شدم. از شهریور تا آذر دوره پر فشاری را تجربه کردیم. بیشتر این فشار در دزفول حس شد. از همان ابتدا که در فیلم حضور پیدا کردم معتقد بودم که «تنگه ابوقریب» می تواند جایزه ببرد که در جشنواره فجر هم این اتفاق افتاد. فیلمنامه خیلی خوبی را بهرام توکلی نوشته بود.»

بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» درباره بازی در کنار امیر جدیدی و جواد عزتی گفت: « بازی در کنار امیر جدیدی و جواد عزتی ویژگیهای خاص خود را داشت. اما از آن بیشتر نقشی که بازی کردم را دوست داشتم. متفاوت‌ترین نقشم تا به این لحظه همین شخصیت بوده است. به هر حال بهرام توکلی ویژگیهای خاص خود را داشت. انرژی جواد عزتی سر صحنه بی‌نظیر بود».

مهدی قربانی گفت: «بسیاری سوال می‌کنند که چرا در جشنواره فجر کاندیدا نشدم. باید بگویم که به دلیل سن و سالی که دارم من را کاندیدا نمی کنند. مطمئن نیستم اما مثل اینکه قانونی وجود دارد مبنی بر اینکه نوجوانان با گروه سنی بزرگسال در جشنواره فجر مورد داوری هم زمان قرار نمی‌گیرند.»

کد مطلب: ۲۴۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت