سلبریتی‌هایی که همسر خارجی دارند

سلبریتی‌هایی که همسر خارجی دارند

کریم انصاری‌فرد، احمدنجفی،ساعد سهیلی و یوسف تیموری سلبریتی‌هایی هستند که همسر خارجی دارند. همسر کریم انصاری‌فرد از خانواده‌های ثروتمند دو ملیتی یونانی - آمریکایی محسوب می‌شود و مدیریت شرکت IMEQ - CENTER را که یک شرکت معتبر حمل‌ونقل دریایی است برعهده دارد.

همسر احمد نجفی بانوی دورگه اوکراینی ـ روسی است و فرزندان این خانواده همگی چهره و قد و قامتی شبیه به مردمان نژاد روس دارند. نجفی درباره جریان آشنایی با همسرش که منجر به ازدواج‌شان شد، گفته است: سر قسمت فیلم كارآگاه علوی سال 75 كه در اوكراین می‌ گرفتیم عاشق شدم. این عاشق شدن از جنس هل شدن هم نبود، خانمم مترجم بود و اتفاقا از سختگیری من سر كار بشدت هم عصبانی شده بود و حتی گریه‌ اش گرفته بود به هر حال ما نهایتا ازدواج كردیم.

یوسف تیموری با یک دختر تایلندی ازدواج کرده که نام فامیلیش را به‌نام خودش تغییر داده، همسرش راپان تیموری نام دارد، این زوج صاحب یک پسر بنام آرمین هستند. او علت ازدواجش با یک زن تایلندی، را چنین بیان کرده است: برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. همسر یوسف تیموری گفته است: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی طبق تاریخ منتشر شده در صفحه خواهر ساعد سهیلی شهریورماه 93 با هم ازدواج کردند اما با بازی گلوریا هاردی در سریال کیمیا ماجرای این ازدواج با تبریک هایی که در اینستاگرام این سریال منتشر شد علنی گردید. گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا است که اصلیتی ایرانی و فرانسوی دارد. مادر گلوریا هاردی ایرانی و پدرش فرانسوی است. بازی او در سریال کیمیا و در نقش آزاده با لهجه خاصش از او چهره ای شناخته شده تر ساخت.

کد مطلب: ۲۷۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت