چرا طرفداران علی ضیا به لاله صبوری حمله کردند؟

چرا طرفداران علی ضیا به لاله صبوری حمله کردند؟

لاله صبوری بازیگر تلویزیون می‌گوید برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود. لاله صبوری درباره علت کم کاری خود در تلویزیون گفت: پیشنهادهایی که به من می شود کیفیت چندانی ندارد و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می‌کنم. وی با بیان اینکه به کار در حوزه کودک و نوجوان علاقه مند است، ادامه داد: اگر کار و فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد شود آن را قبول می کنم ولی خودم هم علاقه خاصی به نوشتن و بازی کردن در حوزه کودک دارم.

بازیگر «شوخی کردم» و «معراجی ها» درباره تکراری بودن شخصیت های فیلمنامه ها و شبیه نبودن آنها به مردم جامعه گفت: این روزها کاراکتر هایی که ما در سریال ها می بینیم شباهت چندانی به مردم در اجتماع ندارند. از قدیم شخصیت های سریال های ما این مشکل را داشتند و هنوز هم این روند را ادامه می دهیم و احساس من این است که عموما بلد نیستیم شخصیت پردازی درستی در سریال هایمان داشته باشیم.

صبوری درباره حاشیه ای که در برنامه «فرمول یک» برایش پیش آمد و علی ضیا درباره سنش از او پرسید که منجر به کشمکش لفظی بین او این مجری شد، گفت: من در این برنامه شوخی ای با آقای ضیا انجام دادم و کاملا هم این مساله به شوخی بیان شد، اما پس از آن برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت