فردوسی‌پور کتابگردی و با مخاطبانش دیدار می‌کند

فردوسی‌پور کتابگردی و با مخاطبانش دیدار می‌کند

عادل فردوسی‌پور همزمان با روز کتابگردی در کتابفروشی نشر چشمه حاضر شده و با مخاطبانش دیدار می‌کند. عادل فردوسی‌پور همزمان با روز کتابگردی در کتابفروشی نشر چشمه حاضر شده و با مخاطبانش دیدار می‌کند.

همزمان با روز کتابگردی، عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ و مترجم چند کتاب در عرضه موفقیت، روز پنجشنبه اول آذر در کتابفروشی نشر چشمه حاضر شده و با مخاطبان خود دیدار و گفتگو خواهد کرد.

آخرین هفته‌ی آبان به نام هفته‌ کتاب و کتاب‌گردی نام‌گذاری شده و آخرین روز از این هفته، روز کتاب‌گردی است که علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در فروشگاه‌های سطح شهر برای خرید کتاب‌های جدید و دیدار با اهالی کتاب حاضر خواهند شد. این روز بهانه‌ی خوبی برای دیدار اهل‌قلم با مخاطبان‌شان و گپ‌وگفتی با علاقه‌مندان کتاب در کتاب‌فروشی‌ها است. کتاب‌فروشی‌ها هم برای خرید راحت‌تر علاقه‌مندان تخفیفاتی را در نظر می‌گیرند.

فردوسی‌پور که ترجمه ۳ کتاب را با همکاری نشر چشمه چاپ کرده، روز پنجشنبه در ۲ کتابفروشی این ناشر حضور پیدا خواهد کرد. ترجمه‌های فردوسی‌پور با عناوین «فوتبال علیه دشمن»، «هنر شفاف اندیشیدن» و «هنر خوب زندگی کردن» توسط این ناشر چاپ شدند که به ترتیب به چاپ‌های یازدهم، هفتاد و پنج و پانزدهم رسیدند.

برنامه کتابگردی این مترجم روز پنجشنبه اول آذر از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ کریم‌خان و از ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ کورش خواهد بود.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت