ماجرای بگو مگوی بیوک میرزایی با کارگردان «افسانه هزارپایان»

ماجرای بگو مگوی بیوک میرزایی با کارگردان «افسانه هزارپایان»

بیوک میرزایی گفت: ترجیح می‌دهم در رادیو کار کنم، می‌دانم که حقوق رادیو کمتر است، اما از آنجایی که ما عاشق کارمان هستیم و از لحاظی رادیو به نسبت کارهای تصویری بهتر است، با رادیو زندگی می‌کنیم

بیوک میرزایی با اشاره به اینکه این روزها بیشتر در رادیو مشغول هستم گفت: مدتی است که بیشتر در رادیو فعالیت می‌کنم و این اواخر در مجموعه افسانه هزار پایان بازی کردم. وی در ادامه بیان داشت: قرار بود در یک سریال بازی کنم که هنوز در مرحله پیش تولید متوقف شده است، همانطور که بسیاری از سریال‌ها به خاطر مسائل مالی به مرحله تولید نرسیده‌اند.

این بازیگر که چندی پیش در مجموعه تلویزیونی «افسانه هزار پایان» به ایفای نقش پرداخته بود، در اینباره گفت: اواخر تولید که تقاضای دستمزدمان را کردیم، متوجه شدیم که دستمزد چند بازیگر را نداده‌اند و همین باعث شد تا بگو مگوهایی با کارگردان داشته باشیم که در نهایت به نتیجه مطلوب ما نرسید و همچنان پول ما را ندادند.

میرزایی ضمن بیان اینکه دوست دارم در رادیو کار کنم، بیان داشت: با این شرایط ترجیح می‌دهم در رادیو کار کنم، می‌دانم که حقوق رادیو کمتر است، اما از آنجایی که ما عاشق کارمان هستیم و از لحاظی رادیو به نسبت کارهای تصویری بهتر است، با رادیو زندگی می‌کنیم چراکه قصه‌های خوب، نویسنده‌های خوب و رمان‌های معروف را به نمایش تبدیل می‌کند و مردم از شنیدنش لذت می‌برند.

کد مطلب: ۲۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت