شب رویایی لیدی گاگا در مراسم گرمی و بفتا

شب رویایی لیدی گاگا در مراسم گرمی و بفتا

مراسم اهدای جوایز گرمی سال ۲۰۱۹ به برترین‌های حوزه موسیقی برگزار و جایزه اصلی مراسم به کیسی ماسگریوز خواننده سبک کانتری اهدا شد.

کیسی ماسگریوز یکشنبه ۲۱ بهمن جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال یا همان مهم‌ترین جایزه مراسم را از آن خود کرد. او علاوه بر این با آلبوم موسیقی «ساعت زرین» جایزه بهترین آلبوم سبک کانتری را هم از آن خود کرد و در همین آلبوم قطعه «کابوی فضایی» بهترین ترانه کانتری لقب گرفت و اجرای آهنگ «پروانه‌ها» جایزه بهترین اجرای تکی در سبک کانتری را به خود اختصاص داد.

از دیگر چهره‌های مطرح برنده جایزه گرمی می‌توان به دونالد گلاور بازیگر سرشناس اشاره کرد که با نام هنری چایلدیش گامبینو در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند. او با قطعه «این آمریکاست» دو جایزه از جمله بهترین ترانه سال را از آن خود کرد.

جایزه بهترین آلبوم رپ هم برای «نقض حریم خصوصی» به کاردی بی‌ خواننده جنجالی اهدا شد. بهترین ترانه رپ اما جایزه‌اش به آهنگ «نقشه خداوند» از دریک رسید.

در این میان همانطور که انتظار می‌رفت لیدی گاگا سه جایزه گرمی گرفت. نخستین آن‌ها را در رشته بهترین اجرای تکی پاپ برای آهنگ «فکر می‌کنی رهسپار کجایی؟» گرفت و البته با آهنگ «کم‌عمق» که برای فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» خواننده بود هم دو جایزه بهترین ترانه ساخته شده برای رسانه‌های تصویری و بهترین اجرای دو نفره را گرفت. او این آهنگ را کنار بردلی کوپر اجرا کرده بود.

اسامی برندگان بفتا را در اینجا بخوانید.

منبع: خبرآنلاین

منبع: خبر آنلاین

کد مطلب: ۳۶۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت