گفت‌گوی جنجالی لاله صبوری و مهناز افشار در برنامه مدیا

گفت‌گوی جنجالی لاله صبوری و مهناز افشار در برنامه مدیا

مهناز افشار می‌گوید: من دیگر با حاشیه‌ها کنار آمده‌ام، و خودم را تا حدودی در به وجود آمدن آن‌ها مقصر می‌دانم؛ شاید باید زودتر به برخی از سوال‌های مردم در مورد زندگی خصوصی‌ام پاسخ می‌دادم.

به گزارش سرنا، در ابتدای این گفت و گو لاله صبوری به عنوان مجری برنامه مدیا از مهناز افشار پرسید: چرا تو هرکاری می‌کنی به تو گیر می‌دهند و حاشیه‌ساز می‌شود؟

افشار در پاسخ گفت: من دیگر با حاشیه‌ها کنار آمده‌ام، و خودم را تا حدودی در بوجود آمدن آن‌ها مقصر می‌دانم؛ شاید باید زودتر به برخی از سوال‌های مردم در مورد زندگی خصوصی‌ام پاسخ می‌دادم!

لاله صبوری در تمجید از خصلت مدارا کردم مهناز افشار برآمد و از وی در مورد فضای مجازی پرسید، مهناز افشار در پاسخ به این سوال گفت: نقدهایی که در توئیتر می‌شود منصفانه‌تر است، من سختی‌های بسیاری کشیده‌ام به همین خاطر سعی کرده‌ام سختی‌هایم را تبدیل به نقدپذیری و انعطاف کنم.

سپس لاله صبوری با کنایه به یک برنامه تلویزیونی که کارشناس آن گفته بود مردم نان ندارند بخورند، چرا بازیگران لباس‌های تجملاتی می‌پوشند، و با لحن طنز گفت: خانم افشار اوضاع اقتصادی مردم خراب است، چرا لباس گران‌قیمت می‌پوشی!

مهناز افشار ضمن درک کنایه و لحن طنز لاله صبوری پاسخ داد: من درک می‌کنم اوضاع کنونی نا به سامان است و در چنین شرایطی هنرمندان برای مقصر شناخته شدن اوضاع کنونی دم دستی تر هستند. در شرایط سخت همه غر می‌زنند و کسی که در حال غر زدن است به منطق حرفش فکر نمی‌کند.

صبوری افزود: مگر اصلا قیمت این لباس‌ها چقدر است و چگونه می‌شود با قیمت چند دست لباس اوضاع اقتصادی مردم تغییر کند؟!

افشار ادامه گفت: کنترل ایجاد حواشی به دست ما نیست. به عنوان مثال من خواستم در مراسم فتوکال فیلم ناگهان درخت با پیمان معادی شوخی کنم، آن را به عنوان شوخی جنسی در فضای مجازی منتشر کردند؛ هرچند که ده‌ها دوربین دیگر بودند و آن اتفاق را به طور کامل ثبت کردند.

گفتنی است، همین قسمت گفتگو توسط پاپاراتزی‌ها کراپ شده و به طور ناقص منتشر شد و حواشی بسیاری را رقم زد.

در ادامه این گفتگو افشار در ادامه صحبت‌هایش خاطره‌ای را از سینمای پردیس چارسو نقل کرد. او گفت: پدر یک دختر به من گفت عقاید سیاسی من با شما بسیار متفاوت است، اما دخترم شما را بسیار دوست می‌دارد؛ این اتفاق بسیار شیرینی برای من بود. دقایقی بعد چند خانم محجبه آمدند و یادداشت‌هایی پیرامون مساله حجاب به من دادند؛ این را بگویم که من خودم از خانواده شهید هستم و عموی من جانبازی بود که به شهادت رسید؛ من مساله شهدا را تنها موضوعی می‌دانم که همه ما در آن اشتراک نظر داریم و احترام بسیاری برای شهدا قائلیم. من زنان محجوب را دوست دارم، چرا که مادرم نیز، زنی محجبه است.

این بازیگر ادامه داد: من به آن بانوان گفتم بیایید به نحوی با هم رفتار کنیم که من به چادر تو بوسه بزنم و تو بر موی من.

مهناز افشار در پایان گفت: امسال در جشنواره فیلم‌های بسیار خوبی داشتیم، به همه همکارانم خسته نباشید می‌گویم.

گفتنی است، گاهی پاپاراتزی‌ها با برش یک ویدیو و انتشار فیلمی ناقص بدون اجازه منبع اصلی، و حتی با فیلمبرداری غیر قانونی هنگام ضبط یک مصاحبه، می‌توانند مسبب جریانی زرد و قضاوت‌های نادرست بسیاری از مردم شوند و فضایی آلوده و منفی علیه آن رسانه، مصاحبه‌گر و مصاحبه شونده ایجاد کنند.

چند روز قبل که پس از اکران فیلم قسم، مهناز افشار به استودیوی برنامه مدیا آمد و با لاله صبوری مشغول گفت‌وگو شد، چند نفر همزمان آنجا بودند و به طور غیراخلاقی با گوشی موبایل بخشی از آن گفت‌‌وگو را ضبط کردند و سپس در فضای مجازی پیش از آنکه ما به عنوان رسانه اصلی آن را منتشر کنیم، با دستکاری ویدیو تیتری زرد آن را انتشار دادند و موجب ایجاد حاشیه‌هایی شدند.

کد مطلب: ۳۶۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت