پوریا پورسرخ نخستین بار در صحنه تئاتر / اولین بازیگر « آلفرد »معرفی شد

پوریا پورسرخ نخستین بار در صحنه تئاتر / اولین بازیگر « آلفرد »معرفی شد

نمایش کمدی آلفرد به نویسندگی پاسکال نوواکی با ترجمه ی هومن حسین زاده با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین درتماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود .

به گزارش سرنا، پوریا پورسرخ که در کارنامه ی کاری خود سابقه ی همکاری با کارگردانانی چون محمد حسین لطیفی ، فرزاد موتمن ، سعید آقاخانی ، علی عطشانی، پرویز شهبازی ، سروش صحت ، جواد افشار ،بهرنگ توفیقی ، سیروس مقدم را دارد به عنوان یکی از کاراکتر های نمایش « آلفرد » با هادی عامل همکاری می کند.

از افتخارات این بازیگر می توان به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «روز سوم » به کارگردانی محمد حسین لطیفی ، نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای سریال « کیمیا » و سریال « وفا » و سریال « برادر » اشاره کرد .

وی همچنین دانش آموخته موسسه ی فرهنگی هنری کارنامه بوده است .

از عوامل این اثر می توان به علی روحانی ( آهنگساز) ، مژگان عیوضی( طراح لباس ) ، امیر قادری ( طراح گریم) ، وحید میثاقی ( طراح پوستر و بروشور) ، حامد ادوای و فرشته قاسم پور ( دستیاران کارگردان) ، سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی مشاور رسانه ای و تبلیغات - you studio) و امیر خدامی( عکاس) اشاره کرد .

نمایش « آلفرد » نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می رود . دیگر بازیگران این اثر به زودی اعلام خواهند شد .

کد مطلب: ۴۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت