«ریست» در تهران کلید خورد/ اثری با محوریت حریم شخصی انسان‌ها

«ریست» در تهران کلید خورد/ اثری با محوریت حریم شخصی انسان‌ها

فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده در تهران کلید خورد.

به گزارش سرنا به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، با پایان انتخاب بازیگران و همچنین لوکیشن‌های مورد نظر برای فیلم «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده، فیلمبرداری این اثر با حضور رضا بهبودی و سودابه بیضایی، به عنوان بازیگران اصلی در تهران آغاز شد و طبق برنامه ریزی تا پس از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

«ریست» فیلمنامه‌ای با محوریت حریم شخصی انسان‌ها دارد که با ساختاری جدید به نگارش در آمده است و به لحاظ تولید و کارگردانی هم اثری تازه در کارنامه محمدرضا لطفی محسوب می‌شود که پیش از این با «روایت ناپدید شدن مریم»، خود را به مخاطبان سینمایی معرفی کرد.

این فیلم در تهران و لوکیشن‌های حومه شهر فیلمبرداری خواهد شد و برنامه ریزی ها برای حضور آن در جشنواره‌های داخلی و خارجی انجام شده است.

رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، حامد رحیمی نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احساس می‌کنم دیوونه شدم … یه جورایی به تمام دوربین‌های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم … اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌کنم پشت همه این دوربینا یه نفره … یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!

عوامل «ریست» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفی، تهیه کننده: سیدامیر سید زاده، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویی، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سیدزاده، جانشین تولید: حامد آزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مرجان بقایی، گرافیست: علی قدیمی، عکاس: رامونا میریان و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

منبع: مهر

کد مطلب: ۴۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت