بهرنگ توفیقی: جنجال‌های سریال «پدر» به من ربطی نداشت

بهرنگ توفیقی: جنجال‌های سریال «پدر» به من ربطی نداشت

ایسنا نوشت: بهرنگ توفیقی اولین سریال نوروزی خود بعد از دو سریال «زیر پای مادر» و «پدر» را با عنوان «بر سر دو راهی» کارگردانی می‌کند. او که این روزها از پُرکارهای تلویزیون محسوب می‌شود.

این کارگردان درباره روند ساخت «بر سر دوراهی» توضیح داد: من و آقای حامد عنقا درگیر کار دیگری بودیم و بر روی فیلمنامه دیگری کار می‌کردیم اما قرار بر این شد که این کار را بسازیم و پخش نوروز هم داشته باشد. اینکه آیا باید در مناسبتی مانند نوروز همه کارها طنز و فضای کمدی داشته باشند یک موضوع است، اما خود من فکر می‌کنم این کار مخاطبان خودش را خواهد داشت و فکر می‌کنم که بین دو سریال نوروزی که کمدی هستند، «بر سر دو راهی» بینندگان خود را خواهد داشت. از طرفی فضای عید و نوروز است. خوب است که فضا شاد باشد، ولی بد نیست در کنار دو کار کمدی، مردم یک قصه اجتماعی و عاشقانه را هم ببینند.

توفیقی که سریال «پدر» آخرین کار او در تلویزیون بوده است، درباره مجموعه «بر سر دو راهی» و اینکه قصه این سریال چه تفاوت‌هایی با کارهای قبلی‌اش دارد؟ توضیح داد: حامد شخصیت اصلی قصه است که درگیر یکسری مشکلات روزمره می‌شود و بعد در مسیری قرار می‌گیرد که در این مسیر اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که این اتفاقات مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد و او است که تصمیم می‌گیرد در شرایط جدید چه کار کند. مثل برخی از کارهای دیگر ما از روی اتفاقات و ارتباطات بین شخصیت‌ها، قصه را پیش می بریم.

جنجال‌های «پدر» و «زیر پای مادر»

این کارگردان که پیش از این مجموعه‌های دیگرش - «زیر پای مادر» و «پدر» - با حاشیه‌هایی همراه بوده است، در پاسخ به این سوال که آیا چنین احتمالی را برای «بر سر دوراهی» هم می‌دهد؟ اظهار کرد: من خودم جنجالی نیستم و جنجال‌های این سریال‌ها به من ربطی نداشته است، اما چیزی که برای من مهم است، این است که کار دیده شود. یعنی حتی اگر مورد پسند گروه و دسته‌ای واقع نمی‌شود، مهم‌ترین اتفاق برایم این است که یک کار دیده شده است. اساساً در تلویزیون کار می‌کنیم و باید بدانیم مخاطب گسترده داریم. عده زیادی کار را می‌بینند و هر چه تعداد بینندگان و قشری که کار را می‌بینند گسترده‌تر باشد، قطعاً بحث در مورد آن کار بیشتر می‌شود.

توفیقی ادامه داد: ما نیز با توجه به در نظر گرفتن همه موارد، پذیرفتیم که به این شکل کار کنیم، ولی ممکن است حتی در برخی از اوقات حاشیه‌ها به دیده شدن کار کمک کند؛ البته حاشیه‌ها و نه اتفاقات مخرب که به کار لطمه وارد کند؛ مثلاً «زیر پای مادر» بینندگان خودش را داشت و به نظرم نیازی به حاشیه‌های بعد از آن نداشت و یا سریال «پدر» حرف‌هایی که زده‌اند و اتفاقاتی که رخ داد، کمکی به دیده شدن سریال نکرد. موافق این حاشیه‌ها نیستم و اینکه تعمدی حاشیه‌سازی کنیم. همیشه سعی کردم کارم را انجام دهم و بیشتر سعی کرده‌ام سلیقه و نیاز مردم را در نظر بگیریم و خودم هم به دنبال حاشیه نبوده‌ام.

۲۴۱۲۴۳

منبع: خبر آنلاین

کد مطلب: ۴۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت