بیگانه در لندن جیغ می کشد/ پرداختن به بحران روزمرگی

بیگانه در لندن جیغ می کشد/ پرداختن به بحران روزمرگی

فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می کشد» به کارگردانی شاهین حیدری در جشنواره ای از انگلستان نمایش داده می شود.

به گزارش سرنا به نقل از مهر، فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» به کارگردانی شاهین حیدری پس از حضور در جشنواره Lift-off لندن این بار به جشنواره first film-maker لندن راه پیدا کرد.

جشنواره first film-maker لندن برای هفتمین سال متوالی در تاریخ ۲۲ تا ۲۹ آپریل برگزار می‌شود. فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» نوشته و کارگردانی شاهین حیدری در نهمین دور این جشنواره حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بیگانه جیغ می‌کشد» به بحران روزمرگی می‌پردازد؛ مسأله‌ای روحی یا فیزیولوژیک که اکثر جوامع امروز به آن مبتلا هستند. این فیلم که در ژانر تجربی ساخته شده سعی بر آن دارد تا روزمرگی را به گونه‌ای به مخاطب نمایش دهد که بیننده را متوجه این بحران ناخودآگاه کرده و او را به جست و جوی راهی برای از بین بردن آن ترغیب کند.»

عوامل فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» عبارتند از نویسنده و کارگردان: شاهین حیدری، تهیه کننده: آذر زندی، بازیگران: امیرعلی حامد باقی و گلنوش انصاری، نریتور: فراز مدیری و گلنوش انصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: گلنوش انصاری، فیلمبردار: مهرداد اصفهان پور، تدوین: ایمان فراهانی، انتخاب لباس: فراز مدیری، صدابردار: جابر انصاریان، صداگذار: سامان شهامت، موسیقی: آدریان پورتیا، مدیر تولید: فرزام قاسمیان، ترجمه: رضا اصغرزاده پارسا، طراح پوستر: شاهین حیدری.

منبع: مهر

کد مطلب: ۴۳۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت