زندگی عاشقانه یک زوج مستند شد/ انجام آخرین مراحل فنی

زندگی عاشقانه یک زوج مستند شد/ انجام آخرین مراحل فنی

مستند «چشم‌ها و دست‌ها» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است و به زودی آماده نمایش می‌شود.

به گزارش سرنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند «چشم‌ها و دست‌ها» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است و به زودی آماده نمایش می‌شود.

پناه‌برخدا رضایی درباره ساخت این مستند توضیح داد: سال‌ها در لوکیشن‌های مختلف عکاسی کردم و زن و شوهری که در مستند «چشم‌ها و دست‌ها» زندگی آن‌ها را به تصویر کشیده‌ام، یکی از سوژه‌های عکاسی من بودند. نوع زندگی و ارتباط صمیمانه و عاشقانه محمد محمدی و مریم علی‌فام بستر مناسبی برای ساخت مستند بود و به همین دلیل سراغ این سوژه رفتم.

وی درباره مراحل تولید «چشم‌ها و دست‌ها» گفت: اصلاح رنگ و نور این مستند توسط فربد جلالی انجام می‌شود و حسین قورچیان مشغول صداگذاری فیلم است. امید رییس‌دانا هم ساخت موسیقی آن را برعهده دارد تا این مستند به زودی آماده نمایش شود.

در خلاصه موضوع مستند ۵۷ دقیقه‌ای «چشم‌ها و دست‌ها» آمده است: «این فیلم مستندی است از زندگی یک زوج که باور دارند یکی چشم است برای دیگری و یکی دست است برای آن دیگری ….»

عوامل تولید مستند «چشم‌ها و دست‌ها» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: پناه‌برخدا رضایی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، صدابردار: علیرضا عباسی‌سروی، طراح صحنه و لباس: لیلی بک‌محمدی، تدوین: لقمان سخنور، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، موسیقی: امید رییس‌دانا، دستیار تصویر: عباس شیرمحمدی، تصویربردار دوم: شاهین شیرزادی، مدیر تولید: علیرضا محمدی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

منبع: مهر

کد مطلب: ۴۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت