«باگزبانی» راهی «انسی» شد/ برادران وارنر و بازسازی کلاسیک‌ها

«باگزبانی» راهی «انسی» شد/ برادران وارنر و بازسازی کلاسیک‌ها

کمپانی برادران وارنر برای نخستین‌بار چندین اپیزود از انیمیشن‌های کلاسیک را که بازسازی شده‌اند در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی به نمایش درآورد.

به گزارش سرنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «وارنر برادرز انیمیشن» چندین اپیزود از کارتون‌های خود را که اواخر امسال به صورت آنلاین یا تلویزیونی در دسترس قرار می‌گیرند در جشنواره انسی نمایش داد.

این مجموعه از میان حدود ۲۰۰ انیمیشن کوتاه محبوب و خاطره‌انگیز انتخاب شده بود. پیتر برانگارد تهیه‌کننده این مجموعه که از دهه ۱۹۳۰ تاکنون را دربرگرفته از جمله حاضران در این برنامه بود که از روند این بازسازی خلاقانه صحبت کرد.

هر اپیزود به طول یک تا ۵ دقیقه از شخصیت‌های مشهور شامل باگزبانی، المر فود، پورکی پیگ، دافی داک، وایلی کایوت و رود رانر (کایوت و میگ‌میگ) و سیلوستر گربه‌هه تشکیل شده بود.

در این برنامه تاکید شد که قصد احیای مجدد این شخصیت‌ها نبود و هم شخصیت و هم دینامیک هر یک از این کاراکترهای محبوب کارتونی با همان ویژگی‌های خودشان حفظ شدند.

تیمی متشکل از ۱۰ هنرمند برای خلق استوری‌بوردها برمبنای شخصیتی که جیم ساپر خلق کرده بود، این کارتون‌ها را نهایی کرده‌اند.

در این برنامه تاکید شد که در بازسازی این کارتون‌ها سه عنصر اساسی مدنظر بود: انیمیشن عالی، صداگذاری عالی و موسیقی عالی.

وارنر برادرز انیمیشن سال پیش اعلام کرده بود که قصد دارد مجموعه جدیدی دربرگیرنده هزار دقیقه کارتون کوتاه یک تا ۶ دقیقه‌ای بسازد که سال ۲۰۱۹ دیده خواهند شد.

در میان این شخصیت‌ها که همگی از مجموعه‌های «لونی تونز و مری ملودیز» ساخته وارنر برادرز هستند، پورکی پیگ قدیمی‌ترین آنهاست که اوایل دهه ۱۹۳۰ خلق شد.

لونی تونز عنوان این مجموعه کارتون‌های کوتاه کمدی محصول شرکت برادران وارنر است که از دهه ۱۹۳۰ تا ۱۹۸۲ پخش شده‌اند.

منبع: مهر

کد مطلب: ۴۷۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت