درخشش کاتیوشا در جشنواره معتبر امریکایی

سرنا_فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی علی عطشانی از جشنواره «لاو» آمریکا ۲ جایزه گرفت.

به گزارش سرنا به نقل از به نقل از روابط عمومی بیتا فیلم، در مراسم اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره Love International film festival که در مرکز فرهنگی اسکربال Skirball Cultural Center شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار شد، جایزه بهترین فیلم به علی عطشانی برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «کاتیوشا» و جایزه بهترین فیلمبردار به محمود عطشانی برای فیلمبرداری این فیلم اهدا شد.

«کاتیوشا» در سه رشته بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر مرد (هادی حجازی‌فر) جشنواره بین‌المللی لاو آمریکا کاندیدا بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم «لاو» که یکی از جشنواره‌های سینمایی کشور آمریکا است، طی چهار روز از ۱۸ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ برابر با ۲۷ تا ۳۰ شهریور ماه در شهر لس آنجلس کشور آمریکا برگزار شد.

فیلم «کاتیوشا» پیش از این به بخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ماریتا» در کشور آمریکا، بخش نهایی جشنواره بین‌المللی «فیلم‌های الهام‌بخش» کشور استرالیا و بخش رقابتی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «راجستان» در شهر جیپور، مرکز ایالت راجستانِ کشور هند راه یافته بود و لوح تقدیر هیات داوران جشنواره کراس اور آمریکا، جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم راجستان جیپور را از آن خود کرده بود.

بازیگران فیلم کاتیوشا

این فیلم با بازی هادی حجازی‌فر، احمد مهران‌فر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع، بیژن بنفشه‌خواه و ... مرداد ماه امسال در ایران اکران شد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند.

داستان فیلم کاتیوشا

داستان این فیلم درباره خلیل بسیجی معروف است که در فضای مجازی به «خلیل کاتیوشا» شهرت دارد و مجبور می‌شود چند روزی را کنار عرشیا پسر جلف پولدار بگذراند. این اختلاف طبقاتی و دیدگاه‌های متضاد باعث به وجود آمدن دردسرهایی میان آن ۲ می‌شود.

عوامل فیلم کاتیوشا

فهرست کامل عوامل «کاتیوشا» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا یگانگی، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: احمد شیرازی مهر، نویسنده فیلمنامه: مهدی علی‌میرزایی و علی عطشانی براساس طرحی از محراب قاسمخانی، نویسنده نسخه نهایی: کریم خودسیانی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک فیلمبردار: مهدی حسینی، دستیاران: محسن دبیریان، امیرحسین صدرایی و حسین شباهنگ، صدابردار: محمد شاهوردی، دستیار صدابردار: میلاد شالی، تدوین: علی عطشانی

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت