سروش صحت: مجری‌گری بلد نیستم

سرنا_ سروش صحت درباره‌ اجرای برنامه‌ «کتاب‌ باز» و دغدغه‌هایش برای افزایش فرهنگ کتابخوانی، می‌گوید: پیش از این مجری‌گری نکرده‌ بودم و از این به بعد هم بعید می‌دانم که این کار را بکنم، چون مجری‌گری بلد نیستم. اما از آنجا که به حوزه کتاب علاقه‌مند بودم، به برنامه «کتاب‌باز» آمدم.

سروش صحت: مجری‌گری بلد نیستم

سروش صحت، کارگردان و بازیگر در پاسخ به اینکه چه انگیزه‌ای او را به سمت اجرای برنامه‌ای گفت‌وگو محور مانند «کتاب باز» می‌کشاند؟ چنین توضیح می‌دهد: «مجری‌گری بلد نیستم، ولی به حوزه کتاب علاقه‌مند بودم و همین طور به حرف زدن؛ آدم‌هایی هم که درباره‌ کتاب حرف می‌زنند، با هر نوع فکر و اندیشه و نگاهی که باشند برایم جالب هستند. بنابراین زمانی که آقای دکتر احسانی، مدیر شبکه نسیم و آقای رضاییان، تهیه‌کننده برنامه «کتاب باز» این پیشنهاد را به من دادند، خیلی دو دل بودم ولی بعد دیدم که کاری است که آن را دوست دارم. معمولا هم سعی می‌کنم چیزهایی که دوست دارم را اگر قابل انجام شدن باشند انجام بدهم.»

صحت در پاسخ به این پرسش که آیا تا به حال فکر کرده است که سریالی با موضوع کتاب‌ و فرهنگ مطالعه بسازد تا تاثیر بیشتری بر مخاطبان داشته باشد؟ هم می‌گوید: «تاکنون فکر نکردم؛ چراکه پیش از این در فصل یک دوست عزیزم، امیرحسین صدیق اجرای کتاب باز را عهده‌دار بودند و من ادامه‌دهنده بودم، بار زیادی از این کار و شناخته شدن آن به خاطر اجرای درست و نحوه صحیح اجرای امیرحسین صدیق بود.»

او در پاسخ به اینکه مخاطبان هدف برنامه کتاب باز را چه قشری می‌داند؟ توضیح می‌دهد: «استقبال از این برنامه قابل قبول بوده است. خودمان هم فکر نمی کردیم برنامه‌ی کتاب باز با این میزان استقبال مواجه باشد. ما هر دو دسته از مخاطب را داریم؛ هم مخاطب کتاب‌خوان و هم مخاطب عام که می‌گویند این برنامه باعث شده تا ما به کتاب‌ و کتاب خوانی علاقه‌مند باشیم.»

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۱۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت