آغاز بلیت‌فروش نوبت‌های تازه کنسرت کیهان کلهر

سرنا_ مرحله فروش بلیت تازه‌ترین کنسرت کیهان کلهر در حالی آغاز شده که با توجه به استقبال مخاطبان سه نوبت دیگر به مجموعه اجراهای این پروژه اضافه شده است.

آغاز بلیت‌فروش نوبت‌های تازه کنسرت کیهان کلهر

به گزارش سرنا به نقل از مهر ، مرحله فروش بلیت تازه‌ترین کنسرت کیهان کلهر در حالی از روز یکشنبه دهم آذر ماه آغاز شده که با توجه به استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌های کنسرت روز هفتم دی ماه در کمتر از چهار دقیقه ، سه نوبت دیگر به مجموعه اجراهای این پروژه اضافه شده است.

مرحله فروش بلیت کنسرت کیهان کلهر از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه در سامانه «تیوال» آغاز شد که با توجه به استقبال قابل توجه مخاطبان از این برنامه دست‌اندرکاران برگزاری برنامه برای سه شب دیگر نیز کنسرت را تمدید کردند. این در حالی است که بلیت فروشی این سه اجرای تمدید شده از روز دوشنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

در کنسرت «شهر خاموش» کوارتت مینیاتور، کلهر را همراهی می‌کند. این نوازنده و آهنگساز ر در فروردین و خرداد امسال هم کنسرت «شهر خاموش» را در تهران برگزار کرد. ضمن اینکه ساری، اصفهان، رشت، شیراز، همدان، کرمانشاه و سنندج شهرستان‌هایی بودند که در سال جاری میزبان کنسرت «شهر خاموش» شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت