کیت بلانشت از سریال جدیدش گفت/ حمایت از درام‌های برانگیزاننده

سرنا_ بازیگر استرالیایی در یک نشست سینمایی ضمن معرفی سریال جدیدش که در ۶ قسمت تهیه شده، گفت درام باید چالش‌برانگیز، پرقدرت و برانگیزنده باشد.

کیت بلانشت از سریال جدیدش گفت/ حمایت از درام‌های برانگیزاننده

به گزارش سرنا به نقل از ورایتی، کیت بلانشت که چهارشنبه به لندن سفر کرد تا درباره سریال جدید خود یعنی «بی‌وطن» صحبت کند، از تهیه‌کنندگان آثار درام خواست پرقدرت و برانگیزنده باشند و سریال‌هایی درست کنند که باعث شکل‌گیری مکالمه‌های معنادار می‌شوند.

وی که برنده ۲ جایزه اسکار است، گفت: من عاشق زامبی‌ها هستم، عاشق خون‌آشام‌ها اما داریم در دورانی زندگی می‌کنیم که سیستم سیاسی که قرار است با حقایق سر و کار داشته باشد، آن هم در حالیکه کار ما در صنعت فیلم و تلویزیون این است که با داستان‌های خیالی سر و کار داشته باشیم، تبدیل به یک نمایش مضحک شده است. این اتفاق حقیقتا مبهوت‌کننده است.

بلانشت گفت دنیا با تفاوت‌های ظریف مشکل دارد اما همین نقاط خاکستری هستند که درام خوب در آن‌ها وجود دارد. او اضافه کرد که درام باید چالش‌برانگیز، پرقدرت و برانگیزنده باشد و تهیه‌کنندگان باید راه درست ساختن درام را پیدا کنند.

این بازیگر استرالیایی که در نشست «درام کانتنت» لندن صحبت می‌کرد، گفت درام «بی‌وطن» استرالیایی و پروژه‌ای است که او با اشتیاق آن را دنبال کرد و شش سال است که در دست ساخت است؛ چون تا چه به حال چند حامی آمریکایی آن به خاطر موضوع چالش‌برانگیز سریال کنار کشیده‌اند. او این سریال را به عنوان پروژه‌ای توصیف کرد که به مسأله ناراحت‌کننده‌ مهاجران می‌پردازد که کسی نمی‌خواهد به آن اشاره کند.

این سریال شش قسمتی که به شدت بینندگان انتظار رسیدنش را می‌کشند به زندگی چهار نفر می‌پردازد که مسیرشان در یک زندان استرالیایی به هم می‌رسد. بلانشت تهیه‌کننده این پروژه است و در سریال هم بازی کرده است. ایوان استرایوفسکی از سریال‌ «داستان ندیمه» و دومینیک وست از سریال «وایر» دیگر بازیگران این پروژه هستند.

شرکت ای‌بی‌سی چراغ سبز ساخت این پروژه را داده است. «بی‌وطن» توسط کمپانی تهیه استرالیایی مچ‌باکس پیکچرز ساخته می‌شود که تحت حمایت ان‌بی‌سی یونیورسال قرار دارد. دیگر تهیه‌کننده سریال شرکت درتی فیلمز متعلق به بلانشت است. ان‌بی‌سی یونیورسال مسئولیت توزیع و فروش بین‌المللی سریال را بر عهده دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت