بهبود از شاخ آفریقا پیدا می شود

سرنا_ کارگردان «پایتخت» درباره ویژگی فصل جدید سریال و بازگشت مهران احمدی به سری ششم، گفت: اگر درباره شگفتی جدید بخواهم بگویم همان چیزی است که خبری شده است؛ یعنی بازگشت بهبود به قصه! ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقا از شاخ آفریقا پیدا میشود و به قصه برمیگردد.

بهبود از شاخ آفریقا پیدا می شود

به گزارش سرنا به نقل از ایسنا، سیروس مقدم در گفت‌وگو با آرش ظلی‌پور ـ مجری برنامه رادیویی «صحنه» ـ درباره سریال «خواب‌زده» هم گفت: این سریال به ژانر وحشت ارتباطی ندارد و بیشتر به رابطه انسان، خدا و شیطان می‌پردازد و در مقایسه با باقی کارهایم در فضایی نزدیک به سریال «اغما» است.

او ادامه داد: ما در این سریال سعی کردیم که بازیگرانی را انتخاب کنیم که با نقش هم‌خوانی داشته و مناسب آن کاراکتر باشند و صرفا به ویترین و فروش نگاه نکردیم و این برای من مهم‌تر بود، ضمن اینکه دلم می‌خواست هیچ پیش داوری برای شخصیت‌ها وجود نداشته باشد و مخاطب با قصه آدم‌ها را بشناسد.

وی درباره اینکه چرا در این سریال مجدد با محسن تنابنده کار نکرده است، توضیح داد: محسن تنابنده درگیر چند کار بود از طرفی قرارداد دو تا کار سینمایی هم داشت و از طرف دیگر مسوولیت پایتخت هم روی دوشش بود و به شدت مشغول بود اما از همفکری او استفاده کردیم.

مقدم درباره حذف شخصیت «بابا پنجعلی» در «پایتخت» هم گفت: پنجعلی تمام خصوصیات و ویژگی‌هایی که داشت را در پنج فصل استفاده کردیم و چون آلزایمر داشت و تحلیل رفته بود دیگر کاری برای شخصیت نمی‌شد کرد اما ما کماکان در فصل شش هم برای او قصه‌پردازی را داریم.

سیروس مقدم در گفتگو با برنامه «صحنه» برای اولین بار تلویحا اشاره داشت که بهرام افشاری در فصل جدید دروازه‌بانی را با شخصیتی که عهده‌دار آن است تجربه می‌کند و اضافه کرد: بهرام افشاری در فصل جدید پررنگ‌تر می‌شود و در واقع یکی از نقش‌های کلیدی سریال را بر عهده دارد و به خاطر فیزیک و قد و قامتش، محسن تنابنده یک کار جدیدی برای او خلق کرده که با کلاه پیترچکی در تست گریم دیدید و به بهانه این موقعیت، مخاطب وارد فضاهای جدیدی در قصه و روایت می‌شود که کار را بسیار دیدنی می‌کند.

برنامه «صحنه» به تهیه‌کنندگی محمد بخشایش، اجرای آرش ظلی‌پور و سردبیری دنیا خمامی یک هفته در میان ساعت ۲۱ از رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود و امشب میزبان سالار عقیلی و افشین هاشمی است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت