حرف‌های جالب امین حیایی پس از کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن انجمن منتقدان

سرنا_ امین حیایی بازیگر سینما معتقد است جایزه جشن انجمن منتقدان از جوایز دیگر سینمایی متفاوت است.

حرف‌های جالب امین حیایی پس از کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن انجمن منتقدان

امین حیایی بازیگر سینما که در جشن دوازدهم منتقدان و نویسندگان سینمایی، به خاطر بازی در فیلم سینمایی «شعله ور» جایزه بهترین بازیگر مرد را به دست آورد، درباره اهمیت و جایگاه به دست آوردن این جایزه از جشن منتقدان گفت: واقعیت این است که جایزه منتقدان با جوایز دیگر سینمایی تفاوت دارد. من همیشه در مراسم و محافل مختلف عنوان کرده‌ام که بردن جایزه از جشن منتقدان سینمایی، ارزش و اعتبار خاصی دارد زیرا تعداد زیادی از اهل فن و متخصصان سینما با یک نگاه تخصصی و درست برترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

وی بیان کرد: این نکته متمایز کننده جشن منتقدان از هر جشن و جشنواره دیگری است و برای من مایه مسرت و خوشحالی است که از این جشن جایزه برده‌ام.

این بازیگر در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به وجوهات مستقل جشن منتقدان تاکید کرد: وقتی سال پیش به‌خاطر بازی در فیلم «شعله ور» از جشن منتقدان جایزه گرفتم و بالای سن رفتم به این نکته مهم اشاره کردم که در ردیف اولین مدعوین، نام‌های شناخته شده سینما و بزرگان این عرصه نشسته‌اند، در حالی که در جشنواره‌های دیگر، معمولا سیاسیون در ردیف اول می‌نشیند. همین نکته و اقدام جشن منتقدان در ارزش گذاری و محافظت از جایگاه اهالی باسابقه سینما برای من فوق‌العاده ارزشمند و وجه تمایز آن است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۲۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت