واکنش محمد معتمدی به شهادت سردار سلیمانی/ منتظر انتقام سخت باشید

سرنا_ محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از تبعات این اقدام جنایتکارانه آمریکا سخن گفت و تأکید کرد عاملان باید منتظر «انتقام سخت» باشند.

واکنش محمد معتمدی به شهادت سردار سلیمانی/ منتظر انتقام سخت باشید

به گزارش سرنا، محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس تا به امروز، آرزوی شهادت داشتند و این آرزوی قلبی‌ای بود که ایشان همواره در دل خود داشتند و امروز به این درجه رفیع نائل آمدند.

وی افزود: کشور آمریکا در حالی که ادعا می‌کند که علیه تروریست در حال جنگ است، اما خود در مرکز ماجرا آغازگر تروریسم است و دست را روی ماشه‌ای می‌برد که موضوع تروریسم را در کشورهای مختلف پیاده می‌کند. این فضاحت بزرگی است که رئیس جمهوری آمریکا شخصاً اعلام می‌کند که من دستور داده‌ام تا چنین واقعه تروریستی اتفاق بیفتد و به اعتقاد من از این لحظه خانواده سربازان آمریکایی باید منتظر تابوت‌های مکرر سربازانی باشند که به کشورشان بازمی‌گردد و قطعاً شخص دونالد ترامپ مسئول این کار است. چرا که او ماشه را کشید و باید مسئول این موضوع باشد.

معتمدی تصریح کرد: به نظر من اکنون هزاران خانواده آمریکایی که سربازان خود را به جنگ فرستاده‌اند، درگیر تبعات این اقدام جنایتکارانه می‌شوند، کما اینکه دولت آمریکا هر گاه به جنگ طلبی اقدام کرده، کشورهای دیگر بوده‌اند که تحت تأثیر این جنگ‌طلبی‌ها قرار گرفته‌اند.

این خواننده موسیقی ایرانی ادامه داد: امروز انتقام از بین رفتن گروهک تروریستی داعش که پول سیاه آن را کشور آمریکا تأمین می‌کرد و به مدد رشادت و فداکاری سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی رقم خورد، گرفته شد. این در حالی است که آمریکا تصور می‌کرد که با تأسیس این گروه تروریستی می‌تواند به برنامه‌های خوش‌خیالانه و بلندمدت خود دست پیدا کند اما حضور بزرگمردانی چون سردار سلیمانی با هدایت یک جریان منسجم، باعث شد که این گروه هرزه شیطانی ریشه کن شود.

وی اظهار داشت: به اعتقاد من آنهایی که در این اقدام تروریستی دست داشته‌اند باید منتظر انتقام سختی باشند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت