جدایی مگان مارکل و پرنس هری از خاندان سلطنتی بریتانیا

سرنا_ پرنس هری و مگان مارکل قصد دارند از خانواده سلطنتی بریتانیا جدا شوند.

جدایی مگان مارکل و پرنس هری از خاندان سلطنتی بریتانیا

شاهزاده هری (نوه ملکه بریتانیا) و همسر مشهورش "مگان مارکل" با خبر جدایی خود از خانواده سلطنتی و استعفا از انجام وظایف پادشاهی خبرساز شده و خانواده سلطنتی را به لرزه انداختند. این در حالیست که ظاهرا ملکه الیزابت دوم نیز این موضوع بی‌خبر بوده است.

به گزارش سرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این زوج در بیانیه‌ای غافلگیر کننده اعلام کردند که قصد دارند زمان زندگی خود را بین بریتانیا و آمریکای شمالی تقسیم کرده و روابط گسترده خود با مطبوعات را حذف کنند.

کاخ باکینگهام نیز پس از زمانی کوتاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: گفت‌و‌گو با مگان و هری "در مرحله اولیه" است.

کاخ باکینگهام در بیانیه خود اعلام کرد: ما میل آنها به رویکردهای متفاوت را درک می‌کنیم اما این موضوع بسیار پیچیده است و نیاز به زمان دارد.

طبق گزارش رسانه‌ها، این زوج در بیانیه منتشر شده در صفحات اینستاگرامی، سیستم ایمیل به عنوان سامانه ارتباطی کاخ باکینگهام و وب‌سایت‌های شخصی خود از تصمیم جدیدشان برای جدایی از خانواده سلطنتی خبر دادند. این در حالیست که ملکه (مادربزرگ) و پرنس چارلز پدرشان (ولیعهد) از این موضوع بی‌خبر بوده‌اند.

هری 35 ساله و مگان 38 ساله از اعضای ارشد خانواده سلطنتی و در کنار شاهزاده ویلیام و همسرش کیت از وارثان آتی سلطنت به شمار می‌آیند.

این زوج پس ازدواج، در قلعه "ویندسور" در ساسکس بریتانیا ساکن شده و کمی بعد در سال 2018 "آرچی" فرزند خود را به دنیا آوردند. آنها 6 هفته منتهی به کریسمس سال جدید را در کانادا گذراندند.

مگان و هری با این کار از شرکت در تعطیلات خانوادگی و سنتی کاخ در سندرینگهام طفره رفته و این مراسم را با مادر آمریکایی مگان در کانادا گذراندند.

فضای کاخ از چنین تصمیمی "ناامید" و تا حدی "آسیب‌دیده" توصیف شد. روزنامه‌های روز پنجشنبه بریتانیا نیز از "شکاف" بین اعضای خانواده سلطنتی و "دلخوری" ملکه نوشتند.

منبع: عصرایران

کد مطلب: ۱۲۸۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت