حمله مخاطبان پرواز همای به او / این خواننده از مسافران هواپیمای اوکراینی انتقاد کرده بود

سرنا_ مخاطبان صفحه اینستاگرامی پرواز همای نسبت به پستش درباره مسافران قربانی شده در سقوط هواپیمای اوکراینی واکنش های تندی داشتند.

حمله مخاطبان پرواز همای به او / این خواننده از مسافران هواپیمای اوکراینی انتقاد کرده بود

به گزارش سرنا، پرواز همای یکی از خوانندگان مشهور ایرانی که همین روزها قصد سفر به کانادا را داشته در صفحه اینستاگرام خود در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی متنی منتشر کرد و به مردم ایران تسلیت گفت.

منتها سبک این پیام تسلیت به گونه‌ای بود که با واکنش تند برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.

پرواز همای در متن خود آورده بود: مسافران این پرواز یا ایرانی‌های مقیم کانادا و یا دانشجویان ایرانی کانادا و یا کسانی بودند که برای نخستین بار به کانادا سفر می‌کردند.

تسلیت به خانواده‌های داغ‌دار این پرواز، قرار بود من هم در این روزها به کانادا سفر کنم و این پرواز یکی از پیشنهادهای ارزان بود و خوشبختانه من مسیر دیگری راو برگزیدم.

لطفاً در انتخاب هواپیماها دقت کنید. هواپیماهای بوئینگ هفتصد و سی و هفت در سال‌های گذشته سقوط و تلفات زیادی داشته با اینکه سه سال بیشتر از عمر این هواپیما نمی‌گذشته.

ای کاش اندکی اطلاعات پروازی پیش از انتخاب مسیرها داشته باشیم و تنها به قیمت پایین پرواز فکر نکنیم.

پس از انتشار این متن توسط پرواز همای واکنش‌ها به او شروع شد و بسیاری از کاربران اینستاگرام برای این خواننده مطرح نظرات توهین‌آمیزی نوشتند.

اما همای چه گفته بود و کجای کارش ایراد داشت؟

پرواز همای در پست اینستاگرامی خود حرف غلطی نمی‌زند. حرف درستی می‌زند منتها این حرف درست را به شیوه غلطی بیان می‌کند.

او البته باید بداند که بسیاری از مردم قادر به پرداخت هزینه بلیت گران دیگر شرکت‌های هواپیمایی نیستند.

حتا پرواز همای می‌توانست فقط به ارسال یک پیان تسلیت بسنده کند و توصیه درست و اصولی خود را در زمان دیگری که اندکی از حرارت ماجرا کاسته شده است منتشر کند.

منتها این نکته را می‌شد در روزهای آینده یادآوری کرد نه حالا که بحث‌های عجیب‌تر و بزرگ‌تری در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت