ماجرای مبهم فیلم برگزیده آرای مردمی در جشنواره فیلم فجر، پیچیده‌تر شد

سرنا_فیلم برگزیده آرای مردم به شکلی عجیب، بدون اعلام جزییات آرا و رتبه‌ها اعلام شد و منوچهر شاهسواری تنها یک نام را اعلام کرد.

ماجرای مبهم فیلم برگزیده آرای مردمی در جشنواره فیلم فجر، پیچیده‌تر شد

پگاه ماسوری_ به گزارش سرنا، یکی از مسائل بحث برانگیز جشنواره فیلم فجر اخیر که یکی از پرحاشیه‌ترین جشنواره‌ها، در چند سال گذشته بود، انتخاب فیلم برگزیده مردمی است.

حذف ناگهانی فیلم «خروج»، با توجه به مفهوم و هنجارشکنی خاص و دور از انتظار فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا، علاوه بر، برانگیخته کردن واکنش رسانه‌ها، کارگردان این فیلم را هم وادار به اعتراف درباره مشکوک بودن این قضیه کرد.

بسیاری از فیلم‌های حذف شده از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر، در سینماهای مردمی به سانس‌های فوق‌العاده می‌رسیدند و همین موضوع باعث افزایش واکنش‌های رسانه‌ها نسبت به مبهم بودن انتخاب فیلم برگزیده آرای مردمی شد.

اما اتفاقی که شب گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر افتاد، سوءظن‌ها درباره معرفی سفارشی و به دور از رأی‌گیری منصفانه فیلم برگزیده به انتخاب آرای مردمی را تبدیل به یقین کرد.

امیر بنان تهیه‌کننده فیلم خورشید، پس از اتمام صحبتهای خود تمام عوامل فیلم را روی سن دعوت کرد تا عکس یادگاری بگیرند و همین سبب شد خیلی از مهمانان غیرسینمایی مراسم تصور کنند برنامه تمام شده و نظم بخشی از سالن را بهم ریختند و جایزه بهترین فیلم مردمی در همهمه و ازدحام اهدا شد.

البته قرار بود طبق اعلام قبلی سه فیلم برتر در آرای مردمی معرفی شوند که فقط برگزیده نهایی اعلام شد.

منبع: سرنا

کد مطلب: ۱۳۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ثریا ارسالی در

    احسنت به هوش نویسنده

دیدگاه

تازه ها

یادداشت