گلزار محمدی درگذشت/ وداع با دبیر جشنواره تئاتر عروسکی مبارک

سرنا_ گلزار محمدی دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک بعد از ماه ها مبارزه با بیماری سرطان، صبح امروز یکشنبه ۱۸ اسفند دار فانی را وداع گفت.

گلزار محمدی درگذشت/ وداع با دبیر جشنواره تئاتر عروسکی مبارک

به گزارش سرنا به نقل از مهر، گلزار محمدی متولد ۱۳۵۶ در سن ۴۲ سالگی و بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. محمدی که ماه ها از بیماری سرطان رنج می برد چند روز پیش از تهران به شهر سنندج و خانه پدری خود منتقل شد.

به گفته نازیلا نوری شاد از دوستان گلزار محمدی که همراه وی نیز بود، به درخواست محمدی این انتقال به شهر سنندج اتفاق افتاد زیرا تمایل داشت روزهای پایانی عمر خود را در خانه پدری و نزد خانواده اش سپری کند.

نوری شاد افزود: در حال انجام مراحل اداری برای به خاکسپاری پیکر گلزار محمدی در قطعه هنرمندان بهشت محمدیه شهر سنندج هستیم.

طبق گفته نوری شاد به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری مراسم تشییع برای زنده یاد محمدی وجود ندارد اما در شرایط و زمان مناسب در تهرانف مراسم یادبودی برای این هنرمند برگزار می شود.

گلزار محمدی دبیری هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک را عهده دار بود و حتی در زمان تشدید بیماری نیز امور این رویداد تئاتری را پیگیری می کرد.

پایگاه سرنا، درگذشت گلزار محمدی را به خانواده این هنرمند و خانواده تئاتر ایران تسلیت می گوید.

کد مطلب: ۱۳۷۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت