پلمب ۱۸۸ خانه مسافر در استان بوشهر

سرنا_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از پلمب و تعطیلی ۱۸۸ خانه مسافر و سوئیت مبله خبر داد.

پلمب ۱۸۸ خانه مسافر در استان بوشهر

محمدحسین ارسطو زاده با اعلام این خبر عنوان کرد: برای حفظ سلامت مردم، در مورد اسکان غیر قانونی مسافر توسط مالکان خانه های مسافر برابر ضوابط با آنها برخورد می شود.

وی افزود: فعالیت چنین مراکز اقامتی در شرایط کنونی به صورت مستقیم سلامت مردم را تهدید می کند و ما برای حفظ سلامت و بهداشت مردم، با اسکان غیر قانونی مسافر توسط مالکان خانه های مسافر و سوئیت های مبله برابر ضوابط برخورد می کنیم.

این مسئول با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی در اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر اظهار کرد: از ۱۷ اسفند سال گذشته تیم های نظارت و بازرسی ما از اماکن اقامتی شکل گرفت و تیم های مذکور تا سوم فروردین ماه سال جاری بیش از ۴۳۴ ماموریت نظارتی را از تاسیسات و اماکن گردشگری داشته اند که ۳۹۵ مورد از این ماموریت ها به دنبال گزارشات مردمی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر اضافه کرد: در این مدت ۱۰۰ مورد از اماکن گردشگری و اقامتی با بررسی تیم های نظارتی تعطیل و تخلیه شده و بیش از ۸۸ مورد خانه مسافر متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی توسط تیم های گشتی این اداره کل پلمب شده اند.

ارسطو زاده تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر امسال در قالب ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در این اداره کل تشکیل شده و به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ثابت ۳۳۳۲۳۱۷۷ به شکایات و گزارشات مردمی در خصوص فعالیت مراکز غیر مجاز اقامتی رسیدگی می کند.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۳۹۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت