اعمال سلیقه شخصی را کم کنید تا تلویزیون رونق بگیرید / بازیگری معشوق من است

سرنا_ بازیگر کشورمان درخصوص حضور بازیگران چهره در دنیای تئاتر گفت: بازیگر تئاتری محسوب می‌شوم اما فارغ از بحث گیشه‌ها، به علت اینکه بازیگری معشوق من است؛ اگر بدانم از پروژه‌ای لذت می‌برم، حضور خواهم یافت.

روزبه حصاری در گفتگو با برنامه سرنا به علاقه‌اش به دنیای تئاتر اشاره کرد واظهار داشت: تئاتر را دوست دارم چراکه همواره مکانی برای یادگرفتن است و خودم را بازیگر الحاقی به تئاتر نمی‌دانم بلکه یک بازیگر برآمده از تئاتر هستم.

وی درخصوص میزان مخاطب بالای شبکه نمایش خانگی و فضای مجازی خاطرنشان کرد: بضاعت رسانه ملی وصداوسیما، بسیار بیش از آنچه که اکنون می‌بینیم، است. از طرفی در شبکه نمایش خانگی، فضا برای بخش خصوصی راحت‌تر و بازتر است. به نظرم اگر ورود بخش خصوصی به تلویزیون سهل‌تر باشد، شاهد حضور بیشتر بازیگران در این قاب خواهیم بود.

این بازیگر ادامه داد: از طرفی اگر اعمال سلیقه و نظرات شخصی در تلویزیون کمتر شود و تعامل رخ دهد، افت موقتی تلویزیون به رشد تبدیل خواهد شد.

حصاری عنوان کرد: در حال حاضر درگیر تولید و بازی در فصل سوم "بچه مهندس" هستم و فکر می‌کنم در نیمه ابتدایی سال به پخش تلویزیون برسیم.

وی مطرح کرد: اعتقاد دارم یک فرد هنرمند از قلبش فرمان می‌گیرد و کاری به مغز ندارد و به همین دلیل برای خودم حقی قائل نیستم که در امور سیاسی اظهارنظر کنم. همچین هیچ مرزبندی بین هنرمند و مردم وجود ندارد؛ لذا وقتی مشکل معیشتی یا فرهنگی در جامعه وجود داشته باشد، چگونه می‌توانم آن را نادیده بگیرم.

این هنرمند کشورمان در پایان اضافه کرد: قطعا وقتی بازیگران از خود واکنشی نشان می‌دهند، از روی دغدغه است چرا که بابت مسائل مختلف غصه‌دار می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت