اظهارنظر اساسا ایرادی ندارد / تئاتر ارث پدری کسی نیست

سرنا_ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون درخصوص حضور در تئاتر گفت: شاید باورتان نشود هنوز بعد از این همه سال، وقتی در تئاتری شرکت می‌کنم همچنان مانند کلاس درس است درصورتی که در تلویزیون و سینما اینطور نیست.

ارژنگ امیرفضلی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به حضور چهره‌ها در صحنه تئاتر اشاره کرد و اظهار داشت: حضور برخی بازیگران نابلد در صحنه تئاتر باعث ضربه به این هنر می‌شود و ذهن مخاطب و تماشاگر را تخریب می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سال 1367 برای اولین بار زیر نظر دکتر عزیزی و نادر رجب‌پور به صورت حرفه‌ای وارد تئاتر شدم و به صورت اتفاقی با انتخاب داریوش کاردان وارد تلویزیون شدم.

این بازیگر کمدی ادامه داد: تئاتر ارث پدری کسی نیست لذا هیچ منعی برای ورود سلبریتی‌ها به این عرصه نمی‌باشد.

امیرفضلی مطرح کرد: متاسفانه از نظر بنده ژانرکمدی در سینما و تلویزیون، چرک و تکراری شده است و به همین علت کمتر نقشی را می‌پذیرم.

وی درخصوص ورود به عرصه کارگردانی و نویسندگی عنوان کرد: هیچ‌وقت دغدغه کارگردانی نداشته‌ام اما در دنیای نویسندگی از سال 1370 مشعول به فعالیت هستم اما چندسال اخیر دست به قلم نشده‌ام.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در پایان اضافه کرد: اظهارنظر اساسا ایرادی ندارد اما اینکه اخبارغلط توسط هنرمندان تایید و رواج پیدا کند، غلط و اشتباه است.

منبع: سرنا

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت