حتی سینما هم پایش را در تلویزیون گذاشت تا مردم تنها نمانند/ از خودگذشتگی عوامل سریال نوروزی دوپینگ ستودنیست

سرنا_ تهیه‌کننده سریال «دوپینگ»، گفت: به رغم کاستی‌های ناشی از شرایط ناگزیرِ پیش آمده (کرونا) تلاش کردیم سریال را با کیفیت بالا به مخاطب عرضه کنیم و درواقع این مجموعه تجربه نویی در ساخت سریال کمدی بود.

به گزارش سرنا، سیدامیر پروین‌حسینی ا اشاره به استقبال خوب مخاطبان از سریال دوپینگ، اظهار داشت: این مجموعه تلویزیونی در هفته نخست نوروز ۹۹، ۴۲ درصد از ۸۰ درصد مخاطبان سریال های تلویزیونی را به خود اختصاص داده و پس از سریال پایتخت، پربیننده ترین سریال نوروزی امسال بوده است.

وی با اشاره به تلاش برای تولید اثری قابل توجه و متفاوت از گونه های کمدی ای که تا کنون ارائه شده و تجربه ای نو محسوب می شود بر ریسک تولید چنین مجموعه ای، تاکید کرد: سریال دوپینگ تلاش کرده با سوژه ای نو و خاص، و پرداختن به نوعی کمدی ِ فانتزی، در کمال احترام به مخاطبان، دقایقی مفرح را برای آنان فراهم کند.

این تهیه‌کننده توضیح داد: بازیگران این سریال تلویزیونی که کارنامه آنان نشان می دهد حساسیت های بالایی در انتخاب کارهایشان دارند ایفای نقش در دوپینگ را براساس کیفیت آن برگزیدند و رضا مقصودی کارگردان این اثر تلویزیونی، در عرصه سینما کارنامه قابل توجهی دارد.

پروین‌حسینی یادآور شد: تلاش همه دست اندرکاران سریال دوپینگ این بوده اثری خلق کنند که برای مخاطبان دلنشین و جذاب باشد. امیدوارم این سریال سنگ بنای تولید بیش از پیش مجموعه های طنز با کیفیت، در سیما باشد.

وی با بیان اینکه بر سر راه تولید این سریال دشواری های بسیاری بود، یادآور شد: همه چیز در کنار مشکلات معمول پروژه های سریال سازی پیش می رفت تا مشکل ناشناخته و تجربه نشده ای به نام ویروس کرونا، کشور را درگیر خود کرد و نگرانی و اضطراب ِ سلامتی و بیمار نشدن عوامل گروه و خانواده هایشان از یک طرف و مشکلات تولیدی از قبیل عدم در اختیار گذاشتن لوکیشن های فیلمبرداری و تعطیل شدن اماکن عمومی و محدودیت های تجمع و تردد شهری و ... از طرف دیگر باعث شد مشکلات افزایش یابد، تا جایی که در مقطعی، به احترام ِ خواست ِ اعضای گروه ناچار به تعطیل کردن پروژه شدیم و همین امر سبب برهم خوردن روند تولید و ایجاد اشکال در برنامه ریزی و زمان بندی کار شد ولی در نهایت با همکاری عوامل و استفاده از روشهای پیچیده تولیدی تصویربرداری به پایان رسید.

تهیه کننده سریال دوپینگ، گفت: همکاران من تمام تلاششان را کردند تا با تکیه بر تجربه و تخصصشان و با انگیزه ارائه یک کار متقاوت، و البته با عشق به مردمی که در این ایام به ناچار در خانه ها قرنطینه هستند به هر ترتیبی بود سریال دوپینگ را به پخش برسانند. واژه ای به غیر از فداکاری و از خودگذشتگی را شایسته این اقدام آنها نمی دانم و از همه ی آنها تشکر و قدردانی می کنم.

پروین‌حسینی، خاطرنشان کرد: امیدوارم به رغم کاستی های ناشی از شرایط ناگزیر ِپیش آمده، مخاطبان از این مجموعه ی نوروزی که برای لبخند و حال ِ بهتر ِ آنها ساخته شده راضی باشند و با نظرات و پیشنهادات خود، ما را در ساخت مجموعه های بهتر یاری کنند

منبع: ایرنا

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت