کرونا ۱۵میلیارد تومان به صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خسارت زد

سرنا_ معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوع ویروس کرونا طی دو ماه اخیر ۱۵میلیارد تومان به حوزه گردشگری این استان خسارت وارد کرده است.

کرونا ۱۵میلیارد تومان به صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خسارت زد

محمد حسین زاده با بیان اینکه صنعت گردشگری استان متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار میلیاردها تومان خسارت شده است، افزود: باید شرایط را برای بهبود صنعت گردشگری پس از مهار کرونا فراهم کنیم.

وی اظهارکرد: اماکن اقامتی، اردوگاه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و خدماتی، مراکز پذیرایی، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه‌های بومگردی و هتل ها از جمله حوزه‌هایی هستند که دچار خسارات زیادی شده است.

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه استان از لحاظ گردشگری قابلیت بالایی دارد، تصریح کرد: در سال‌جاری با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید، به دنبال اجرای پروژه‌های اشتغالزا در حوزه گردشگری استان خواهیم بود.

به گزارش سرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، حسین زاده بیان کرد: برنامه‌ها و جشنواره‌های بسیار خوبی برای زمان بعد از مهار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به منظور جذب گردشگر درنظر گرفته‌شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت