همخوانی محسن یگانه و خواننده زن ترک + عکس

سرنا_ محسن یگانه با خواننده سرشناس اهل ترکیه اثر "بهت قول میدم" را بازخوانی می‌کند.

همخوانی محسن یگانه و خواننده زن ترک + عکس

محسن یگانه و عایشه گل جوشکن، خواننده و بازیگر مشهور اهل ترکیه، قطعه "بهت قول میدم" اثر محسن یگانه را بازخوانی خواهند کرد. این اثر سال ۱۳۹۴ با صدای محسن یگانه منتشر شد و ویدئوی اجرای صحنه‌ای آن در یوتیوب ۸۲ میلیون بازدید داشته است.

آرش حسینی مدیر رسانه‌ای محسن یگانه در این‌باره گفت: طی روزهای آینده حاصل همکاری محسن یگانه و عایشه گل عزیز را خواهید شنید. وی افزود: بعد از اتفاقات خوبی که برای "بهت قول میدم" افتاد و این موزیک شکل و فرم بین‌المللی به خودش گرفت، درخواست‌هایی برای بازخوانی این آهنگ از کشورهای مختلف به محسن جان رسید که در نهایت همکاری با "عایشه گل" خواننده و بازیگر ترکیه‌ای شکل گرفت.

محسن یگانه و عایشه گل جوشکن خواننده ترک محسن یگانه و عایشه گل جوشکن خواننده ترک

تنظیم مجدد آهنگ "بهت قول میدم" را محمد آبایی انجام داده و نوازندگی گیتار نیز توسط خود محسن یگانه انجام شده است. ​قطعه "بهت قول میدم" با صدای محسن یگانه و عایشه گل جوشکن طی روزهای آتی از رسانه‌های ترکیه‌ای پخش خواهد شد. عایشه گل جوشکن در ایران با بازی در فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی شناخته می‌شود. عایشه گل و پرویز پرستویی یک قطعه نیز به صورت مشترک برای این فیلم اجرا کردند که در پایان فیلم پخش می‌شود.

منبع: سیمرغ

کد مطلب: ۱۴۳۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت