انتقاد مرجانه گلچین از مافیای بازیگران سلبریتی

سرنا_ بازیگر سریال «زوج یا فرد» گفت: امیدوارم تعطیلی پروژه‌های سینمایی به بازیگرانی که همواره روی پرده بودند شوک وارد کرده و به آنها یادآوری کند که کمی وضعیت بازیگران کم کار را درک کنند، امیدوارم این بازیگران کمی احساس بازیگرانی که سالها در خانه بوده‌اند را تجربه کنند.

انتقاد مرجانه گلچین از مافیای بازیگران سلبریتی

مرجانه گلچین پیرامون تغییرات احتمالی تأثیر حضور سلبریتی‌ها در سینمای پساکرونا بعد از بازگشایی سینماها گفت: واقعیت امر دوران قرنطینه بدون شک در فرهنگ جامعه تاثیرگذار بوده و بسیاری از افراد را به مطالعه بیشتر، همنشینی با خانواده و تماشای آثار مختلف سینمایی ترغیب کرده اما واقعیت امر نمی‌توانیم خوش بین باشیم که سینمای بعد از کرونا در روند انتخاب بازیگران خود تغییر خاصی نماید.

وی در همین راستا ادامه داد: مشکلات پیرامون انتخاب بازیگران و یا محدودیت در حضور بازیگران سینما مشکلی نیست که امروز به وجود آمده باشد و مشکلی هم نیست که بعد از کرونا حل شود، استفاده از بازیگران چهره در اکثریت آثار و پرکار بودن برخی بازیگران در مقابل بیکاری عده زیادی از بازیگران همواره چالش بزرگی در عرصه سینما بوده است.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» درباره حضور حداقلی برخی از بازیگران در اکثر آثار سینمایی افزود: ما همواره شکایت خود را به خانه سینما برده ایم که چرا برخی بازیگران در همه آثار سینمایی حضور دارند و از برخی بازیگران حتی نامی هم برده نمی‌شود، این گلایه همواره بین ما بازیگران وجود داشته و بعید می‌دانم که مافیای انتخاب بازیگران سینما پس از بازگشایی سینماها از هم پاشیده شود.

وی در همین رابطه اضافه کرد: مافیای انتخاب بازیگران سینما سالهاست حضور داشته و افرادی در این میان هستند که همواره به قول معروف نان به هم قرض می‌دهند، در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از بازیگران سلبریتی سینما تئاتر را هم در دست گرفته‌اند و به صورت گروهی از آثار سینمایی راهی تئاترهایی با سرمایه تولید بالا می‌شوند.

بازیگر سریال «زوج یا فرد» درباره بیکاری بسیاری از بازیگران در ایام کرونا اذعان کرد: واقعیت امر بسیاری از بازیگران از قبل هم در قرنطینه بوده‌اند، آنها با بیکاری و کم کاری آشنا بوده‌اند و باور کنید که این تعطیلات کرونا برای آنها اتفاق بسیار پیچیده‌ای نیست زیرا مدت‌هاست که دیده نشده‌اند.

وی در همین راستا تصریح کرد: امیدوارم تعطیلی پروژه‌های سینمایی به بازیگرانی که همواره روی پرده بودند شوک وارد کرده و به آنها یادآوری کند که کمی وضعیت بازیگران کم کار را درک کنند، امیدوارم این بازیگران کمی احساس بازیگرانی که سالها در خانه بوده‌اند را تجربه کنند و بدانند که هیچکس از پول و دستمزد بدش نمی‌آید اما بهتر است که کمی انصاف هم داشته باشیم.

این بازیگر سینما با اشاره به مشکلات عدیده معیشتی بازیگران پیشکسوت افزود: بازیگران ما در این شرایط به شدت غم نان دارند، آنها در این شرایط باید به فکر کرایه عقب افتاده خانه‌هایشان باشند و اگر نه که بازیگران سلبریتی شاید امروز بیکار باشند اما چندین فیلم در نوبت اکران داشته و به سرعت با آغاز فصل تولید سر کار می‌روند.

گلچین در همین رابطه خاطرنشان کرد: مثالی این روزها بین مردم وجود دارد که فرق بین دارا و ندار در ایام قرنطینه چیست، از نظر من باید دید دوران قرنطینه برای بازیگران سلبریتی و پرکار سینما چطور می گذرد و برای بازیگرانی که سالها کاری نداشته اند چطور می‌گذرد؟ این قیاسی ناراحت کننده است که شاید به اندکی تامل در قبال آن بتوانیم غم بسیاری از هنرمندان کشور را درک کنیم.

منبع: میزان

کد مطلب: ۱۴۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت