فیلم بعدی راسل کرو مشخص شد

سرنا_ راسل کرو بازیگر فیلمی شد که قرار است بازسازی یک فیلم تحسین شده فرانسوی باشد.

فیلم بعدی راسل کرو مشخص شد

تریلر «پسر آمریکایی» با اقتباس از فیلم تحسین شده فرانسوی «یک پیامبر» ساخته می‌شود.

راسل کرو در این فیلم نقش یک گانگستر ظالم را برعهده خواهد داشت.

برای کارگردانی این فیلم اندرو رپمن اونوبلو انتخاب شده است تا فیلم را بر مبنای فیلمنامه دنیس لهان بسازد.

رپمن اونوبلو پیش از این فیلم «داستان آبی» را ساخته بود.فیلم بعدی راسل کرو مشخص شد «پسر آمریکایی» درباره مردی است که پس از اینکه در کنترل یک گنگستر ظالم (با بازی راسل کرو) می‌افتد در حالی که در زندان است یک اتحادیه از جرم و جنایت می‌سازد، مرشد خود را پایین می‌کشد و با مافیای ایتالیایی و روسی کنار می‌آید.

پارامونت اکنون به فکر انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلم است و به زودی کار تکمیل بازیگران را نهایی می‌کند.

فیلم اصلی را ژاک اودیار کارگردانی کرده بود و داستان آن درباره مردی عرب با بازی طاهر رحیم بود که در زندانی فرانسوی به سردسته مافیا بدل می‌شود. «یک پیامبر» در جشنواره فیلم کن ۲۰۰۹ جایزه بزرگ را از آن خود کرد و به عنوان نماینده فرانسه به اسکار بخش فیلم خارجی زبان ۲۰۱۰ معرفی شده بود.

کرو به تازگی در «داستان واقعی دار و دسته کلی» بازی کرده و در سریال کوتاه «بلندترین صدا» برای شوتایم جلوی دوربین رفته است. فیلم «قاطی کرده» او دیروز به عنوان فیلم افتتاحیه سینماهای آمریکا پس از تعطیلی سینما برای کرونا انتخاب شد.

«یک پیامبر» در میان منتقدان بسیار محبوب شد. راجر ایبرت منتقد شیکاگو سان تایمز به این فیلم از چهار ستاره، چهار ستاره داد و آن را قابل احترام‌ترین فیلم فرانسوی معرفی کرد. همچنین این فیلم در وبسایت بانک اطلاعاتی فیلم ها از ۱۰ نمره ۸.۱ کسب کرد، در وبسایت متاکریکیت منتقدان به فیلم ۸۹ درصد دادند و در وبسایت راتن تومیتوز از ۱۰۱ کاربر ۹۷ درصد از ۱۰۰ درصد را کسب کرده‌ است. «یک پیامبر» در نظرسنجی معتبر سالانه نشریه سایت اند ساوند به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۰۹ سینمای جهان برگزیده شد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۴۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت