پیام سیلوستر استالونه برای بازیگری که بر اثر کرونا به کما رفت

سرنا_ بازیگر و کارگردان فیلم‌های اکشن همه تشویق خود را نثار نیک کوردرو کرد که پس از یک ماه از کما بیرون آمد.

پیام سیلوستر استالونه برای بازیگری که بر اثر کرونا به کما رفت

سیلوستر استالونه با یک پست نیک کوردرو بازیگر تئاتر برادوی را که پس از یک ماه از کما بیرون آمده تشویق کرد. آماندا کلوتس همسر کوردرو که در شبکه‌های اجتماعی اخبار همسرش را به روز می‌کند و از پیشرفت شوهرش خبر می‌دهد، ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت نیک این را بارو نمی‌کند! ممنونم استالونه.

در ویدیو سیلوستر استالونه که با لباس گرمکن در خانه داشت صحبت می کرد، در حال تشویق بازیگری است که دارد به تدریج مراحل بهبودی را طی می‌کند.

استالونه گفته است که هرگز همدیگر را ندیده‌اند اما از نظر او ستاره‌ای متولد شده و این بازیگر یک انسان موفق و متفاوت است.

این بازیگر ۷۳ ساله خطاب به کوردور بازیگر برادوی که در نبرد با کووید- ۱۹ تاکنون یک پایش را هم از دست داده، گفته است: می‌دانم برای اینکه بتوانی به اینجا برسی خیلی باید تلاش کرده باشی. چشم ببر را تو داری، آن استعداد و اراده را داری. خیلی بدشانسی آوردی. سخت بود اما پیشی گرفتن از آن وضعیت نیازمند مردی بسیار بسیار قوی و خانواده‌ای قدرتمند است. اینکه بتوانی آن وضعیت را مدیریت کنی و بگویی من مرد هستم خیلی مهم است.

وی در ادامه گفت: تو یک الگو برای همه مردمی هستی که باید در برابر مشکلات عجیب مقاومت کنند و من با اطمینان در حالی که دستم را مشت کرده‌ام می‌گویم: تو خیلی مردی.

این ویدیو در شبکه های اجتماعی با اقبال زیادی روبه رو شده است.

کوردرو ۴۱ ساله از اواخر ماه مارس (فروردین) که راهی بیمارستانی در لس‌آنجلس شد با مشکلات زیادی در برابر کرونا روبه رو شد و در نهایت مجبور شدند تا یک پایش را قطع کنند. وی تازه هفته پیش از کما بیرون آمد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت