زن گربه‌ای به فضا می‌رود/ هالی بری در یک فیلم علمی تخیلی

هالی بری در فیلم فضایی رولند امریک با عنوان «مون فال» نقش‌آفرینی می‌کند.

زن گربه‌ای به فضا می‌رود/ هالی بری در یک فیلم علمی تخیلی

هالی بری هم به جمع فضایی‌ها می‌پیوندد. این بازیگر هالیوودی کنار جاش گد در فیلم «مون‌فال» ظاهر می‌شود که یک فیلم فضایی علمی‌تخیلی ساخته رولند امریک است.

داستان «مون‌فال» حول محور نیرویی مرموز می‌گردد که ماه را از مدار خود دور زمین خارج می‌کند و باعث می‌شود در مسیر برخورد با زمین قرار بگیرد. در پاسخ، یک تیم غیرعادی یک ماموریت غیرممکن نهایی به سمت فضا را آغاز می‌کند تا روی سطح ماه بنشیند و زمین را از نابودی نجات دهد.

در این فیلم هالی بری نقش یک فضانورد ناسا را بازی می‌کند که تبدیل به یکی از مدیران این سازمان شده و ماموریت قبلی‌اش در فضا در خود سرنخی درباره فاجعه آتی دارد. جاش گد نیز نقش یک نابغه علمی را بازی می‌کند که به درستی تخمین زده که ماه از مدار خود خارج شده است. امریک فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای که خودش همراه هارالد کلوسر و اسپنر کوهن همراهانش در فیلم «۲۰۱۲» نوشته، کارگردانی می‌کند.

لاینزگیت می‌خواهد فیلم را سال ۲۰۲۱ منتشر کند و قصد دارد مراحل تهیه آن را از فصل پاییز در مونترال کلید بزند. البته این در صورتی است که مسئولان سلامت مونترال به فیلمسازان چراغ سبز نشان بدهند و تدابیر ایمنی مقابله با پاندمی کروناویروس عملی شود.

فیلم درام جنگ جهانی دوم «میانه راه» ساخته امریک پیش از این توانسته بود ۱۴۱ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد اما در عین حال از نظر مالی یک گام اشتباه بزرگ بود چون هزینه تولید فیلم به ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسید.

امریک که از دیگر فیلم‌هایش می‌توان از «روز استقلال»، «۲۰۱۲»، «سقوط کاخ سفید» و «روز بعد از فردا» نام برد از طریق شرکت تهیه خود یعنی سنتروپولیس فیلم «مون‌فال» را تهیه می‌کند.

بری که بازیگر نقش زن گربه‌ای بوده است، اخیراً نخستین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «زخم خوره» به پایان برد. او در این فیلم نقش‌آفرینی هم می‌کند و نقش شخصیت اول داستان که یک مبارز ام‌ام‌ای است را ایفا می‌کند. از جدیدترین فیلم‌های او می‌توان به «جان ویک: پارابلوم» و «آدم‌ربایی» اشاره کرد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۴۸۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت