دو مرگ زودهنگام: جسد بازیگر ۳۰ ساله‌ "گرگ و میش" و همسرش در آپارتمان پیدا شد/ بازیگر ۱۶ ساله‌ "فلش" درگذشت

سرنا_ خبر درگذشت ناگهانی لوگان ویلیامز، هنرپیشه ۱۶ سریال تلویزیونی «فلش» هواداران این سریال را غافلگیر کرد. از سوی دیگر، جنازه گریگوری تایری بویس بازیگری که در فیلم گرگ و میش در سال ۲۰۰۸ ایفای نقش کرده بود در خانه‌اش در لاس وگاس پیدا شد.

دو مرگ زودهنگام: جسد بازیگر ۳۰ ساله‌ "گرگ و میش" و همسرش در آپارتمان پیدا شد/ بازیگر ۱۶ ساله‌ "فلش" درگذشت

خبر درگذشت ناگهانی لوگان ویلیامز، هنرپیشه ۱۶ سریال تلویزیونی «فلش»(The Flash) هواداران این سریال را غافلگیر کرد.

مادرش لوگان ویلیامز اعلام کرد که مرگ پسرش ناشی از مصرف بیش از حد فنتانیل بوده که مسکنی قوی و شبه هروئین است.

فنتانیل امروزه بویژه در کانادا به ماده مخدر وحشتناکی تبدیل شده که جان نوجوانان و جوانان این کشور را تهدید می‎کند.

مادر این بازیگر یکی از دلایل اعتیاد لوگان در سن پایین را زندگی در یک خانه با دوستانش در همان مقطع بازیگری عنوان می کند. از سوی دیگر:

جنازه گریگوری تایری بویس (Gregory Tyree Boyce) بازیگری که در فیلم گرگ و میش (Twilight) در سال ۲۰۰۸ ایفای نقش کرده بود در خانه اش در لاس وگاس پیدا شد. جسد بویس ۳۰ ساله در کنار نامزدش ناتالی آدنیکه آدپوجو، ۲۷ ساله بوده و بررسی ها در مورد علت و شیوه مرگ ادامه دارد. مقامات پلیس لاس وگاس ادعا کرده اند که مرگ این بازیگر جوان و نامزدش یک حادثه جنایی نبوده و به نظر می رسد که ناشی از اوردوز مصرف مواد مخدر بوده باشد.

گریگوری تایری بویس

بویس بیشتر به خاطر بازی در نقش تایلر کراولی در مقابل بلا سوانِ کریستن استوارت در فیلم گرگ و میش شناخته می شد. وی همچنین در سال ۲۰۱۸ در فیلم کوتاهی به نام Apocalypse در نقش گاوچران ظاهر شده بود. مادر بویس، لیزا وین، در یک پست فیسبوکی در ادای احترامی به پسرش و نامزد او نوشت که پسرش بهترین آشپز بوده است. او در ادامه چنین نوشت: «او در حال برنامه ریزی برای آغاز یک کسب و کار در زمینه رستورانداری با نام West Wings بود. او با دقت طعم ها را تولید کرده و نام آن ها را بر اساس نام رپرهای ساحل غربی انتخاب کرده بود».

گریگوری تایری بویس

بویس یک دختر ۱۰ ساله داشته و نامزدش نیز یک پسر ۴ ساله دارد. جسد این دو زمانی پیدا شد که گزارشی از مشاهده یک جسد در یک آپارتمان در فاصله چند مایلی از سالحل شرقی لاس وگاس به دست پلیس رسید. در کنار اجسادی که ظاهراً مدت ها از مرگ آن ها گذشته، یک ماده پودری همراه با یک نی و یک کارت پلاستیکی پیدا شده است. به ادعای مقامات پلیس لاس وگاس، مادر تایریس استفاده پسر خود و نامزدش از کوکائین و متامفتامین در گذشته را تایید کرده است. جسد این دو در حالی پیدا شده که در رختخواب بوده و به پشت خوابیده اند و جمود جنازه ها و لختگی خون نشان می دهد که مدت ها از مرگ این دو گذشته است.

گریگوری تایری بویس

گریگوری تایری بویس در ماه دسامبر و به مناسب جشن تولد سی سالگی اش در یک پست اینستاگرامی از عدم اطمینان خود به رسیدن به سن ۳۰ سالگی گفته بود: «در یک مرحله فکر نمی کردم که بتوانم به ۳۰ سالگی برسم. در طول این سال ها من نیز مانند هر کسی در راهم دچار اشتباهاتی شدم اما امروز یکی از آن روزهایی است که فقط به اتفاقات بزرگ فکر می کنم. چه زمان خوبی برای زنده بودن است. ۳۰ سالگی ام را به خودم تبریک می گویم! بگذار باقی روزها را به بهترین روزها تبدیل کنیم!».

منبع: کافه سینما

کد مطلب: ۱۴۸۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت