هنرپیشه سریال پُربیننده آمریکایی، پس از اقدام به قتل، خودش را کشت

هنرپیشه سریال پربیننده آمریکایی، پس از زخمی کردن یک زن، خودش را کشت. او پیش از این، به جرم چند فقره آدم‌ربایی، تعرض، و تجاوز، زندانی و با قرار وثیقه آزاد شده بود.

هنرپیشه سریال پُربیننده آمریکایی، پس از اقدام به قتل، خودش را کشت

هِیگن میلز، هنرپیشه آمریکایی سریال «سبدها» که به‌تازگی از زندان به جرم تجاوز آزاد شده بود، ابتدا با شلیک گلوله زنی را زخمی کرد و پس از آن با همان اسلحه خود را از پای درآورد.

کارآگاهان اعلام کردند که هِیگن میلز، هنرپیشه ۲۹ ساله تلاش کرد تا زنی را در خانه خودش(زن) در غرب کنتاکی با اسلحه به قتل برساند. او سپس روی اسلحه را به طرف خود گرفت و شلیک کرد و جان سپرد اما زن که او نیز گلوله خورده بود، ازین حادثه جان سالم به در برد.

پلیس مِینفیلد گفت که افسران زمانی‌که به صحنه حادثه رسیدند، زنی را دیدند که بیرون خانه خود ایستاده بود و خون و جای گلوله‌ای روی بازو و قفسه سینه‌اش دیده می‌شد.

این زن به پلیس گفت زمانی‌که او و یک زن و بچه دیگر در خانه بودند، این مرد اول به او شلیک کرد بعد به خودش و همانجا جانش را ازدست داد. این زن که دو گلوله خورده است، در حال حاضر در بیمارستان در شرایط پایدار به سر می برد.

پلیس گفت که میلز در خانه قربانی، حین درگیری، آن زن مسن‌تر و بچه کوچک را گروگان می‌گیرد و وقتی زن جوان‌تر به خانه می‌آید، میلز ابتدا به او شلیک می‌کند و سپس به خودش. در این درگیری اما زن مسن و بچه جراحتی ندیده‌اند.

هِیگن میلز در ماه مارس بخاطر چند فقره آدم ربایی، تعرض، و تجاوز در گرِیوز کانتی دستگیر و با قرار وثیقه در تاریخ ۶ ماه می آزاد شده بود.

میلز در سال ۲۰۱۶ در مجموعه تلویزیونی «سبدها» (Baskets) شبکه تلویزیونی فاکس ظاهر شد . او همچنین در فیلم مستقل «Star Light» بازی کرده بود که قرار است در آینده نزدیک اکران شود.

منبع: فارس - واشنگتن تایمز

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت