افسانه‌ای از یونان باستان در «افسون افسانه» رادیو نمایش

پنجشنبه این هفته در برنامه رادیویی «افسون افسانه»، افسانه‌ای از یونان باستان روی آنتن می‌رود.

افسانه‌ای از یونان باستان در «افسون افسانه» رادیو نمایش

زهرا عبدالله‌زاده تهیه‌کننده برنامه رادیویی «افسون افسانه» گفت: افسانه‌ها ریشه در فرهنگ و آیین هر ملتی دارد و در افسانه‌ها می‌شود ردپای باورها، آداب و رسوم و ارزش‌های مردم هر سرزمین را دنبال کرد.

وی افزود: ما هر هفته یک افسانه از ملل مختلف را در این برنامه داریم که فضای موسیقایی آن بسیار متفاوت است و بسته به اینکه افسانه از چه مللی باشد، موسیقی آن هم تغییر می‌کند.

این تهیه‌کننده رادیویی تاکید کرد: همین تنوع موسیقایی کار را جذاب‌تر و البته کمی سخت‌تر می‌کند. معمولاً در برنامه نمایشی «افسون افسانه» فضاهای افکتیو زیادی هم داریم و گاه نیاز است چندین افکت با هم میکس شود تا فضای مطلوب به دست آید.

عبدالله‌زاده یادآور شد: در برنامه‌ی این هفته، افسانه‌ای از کشور یونان به نام «آشیل» را خواهید شنید که درباره پسری به همین نام است و ماجراهای بسیار دارد.

افسانه «آشیل» با تنظیم رادیویی سهیلا خدادادی، روایت مهرخ افضلی و با هنرمندی مهدی طهماسبی، فریدون محرابی، نورالدین جوادیان، فریبا طاهری، احمد گنجی و به کارگردانی ایوب آقاخانی در رادیو نمایش تولید شده است.

«افسون افسانه» این هفته به افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری حیدر صفدری و تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، پنجشنبه ۲۹ خردادماه ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن روز جمعه ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۵۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت