اتفاقاتی که یک دقیقه قبل از پایان جنگ جهانی دوم رخ داد

سرنا_نمایش «برلین ۱۰:۱۰» به کارگردانی رها حاجی زینل و نویسندگی علی صفری مرداد در خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت.

اتفاقاتی که یک دقیقه قبل از پایان جنگ جهانی دوم رخ داد

رها حاجی زینل بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر نمایش «برلین ۱۰:۱۰» به نویسندگی علی صفری را مرداد امسال در خانه نمایش دا روی صحنه خواهد برد. این اثر نمایشی محصولی از خانه نمایش دا از جمله نخستین آثاری خواهد بود که پس از بازگشایی سالن‌های نمایشی روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان «برلین ۱۰:۱۰» آمده است: «وقتی پشت ویترین ساعت فروشی‌ها می‌ایستیم، همه ساعت‌ها روی ۱۰:۱۱ دقیقه تنظیم شدند، باور بر این است که در این ساعت جنگ جهانی دوم به پایان رسیده، اما چه کسی می دونه که یک دقیقه قبل از پایان جنگ چه اتفاقاتی افتاد؟»

حاجی زینل پیش از این آثاری همچون «هجوم»، «آشویتس زنان»، «مسافران» و «مرگ یزدگرد» را کارگردانی کرده است. او همچنین در نمایش‌هایی همچون «کرونوس»، «آشویتس زنان»، «مربع»، «تیراندازی در تئاتر» به ایفای نقش پرداخته است.

سارینا میلانی، فرخ‌مهر کیوانمهر، یاسمن خلیلی، محمد پسندیده، حسن محمدیان، نیما سپهرار و نابت شفاهی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سایر عوامل نمایش «برلین ۱۰:۱۰» عبارتند از حمیدرضا ده‌حقی، پانیذ شاهمرادی(دستیاران کارگردان)، مهسا جهانی(طراح موسیقی)، رها حاجی‌زینل(طراح صحنه)، علیرضا غفوری(طراح گرافیک)، حنیف پرنده(طراحی و ساخت تیزر)، یاسمن خلیلی(طراح لباس).

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۵۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت