بازیگران مشهوری که ترک تحصیل کردند!

سرنا_بازیگران موفقی در هالیوود هستند که یا خیلی زود در دانشگاه‌ ترک تحصیل کرده‌ و یا سابقه حضور در آن را نداشته‌اند.

بازیگران مشهوری که ترک تحصیل کردند!

بسیاری از ستاره های سطح بالای هالیوود به وسیله روش های معمول به موفقیت دست پیدا نکرده اند. یک مدرک تحصیلی دانشگاهی مطئمناً کمک زیادی به آنها در موفق شدن می کرد، اما موفقیت بازیگران هالیوودی که دانشگاه را ترک کرده اند نشان می دهد که این موضوع در دنیای هالیوود اهمیت چندانی ندارد.

بسیاری از بازیگران هالیوود، حداقل برای مدتی در دانشگاه‌های معتبر حضور داشته اند؛ اما به دلایل مختلف مثل ادامه دادن حرفه مورد علاقه خود یا صرفاً لذت نبردن از این تجربه، خودشان مدرسه و دانشگاه را ترک کرده و یا اخراج شده اند. با این حال، بدون آموزش‌های دانشگاهی هم اکنون از موفق‌ترین افراد دنیا به شمار می‌آیند. شاید کنجکاو باشید که بازیگر مورد علاقه شما هم در این لیست حضور دارد یا نه.

سیلوستر استالونه

استالونه از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۹ در دانشگاه میامی در رشته هنر تحصیل کرده است. او توسط معلمانش از ادامه حرفه بازیگری ناامید شد، اما با انصراف از دانشگاه به نیویورک رفت تا بازیگری را پیش بگیرد.

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال در طی سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرده است. او پیش از آنکه فارغ التحصیل شود، از دانشگاه انصراف داد و به دنبال بازیگری رفت.

برد پیت

برد پیت از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۶ در زمینه خبرنگاری و رشته‌های مربوط به تبلیغات در دانشگاه میزوری تحصیل کرده است. شاید یکی از عجیب‌ترین ترک تحصیل‌ها مربوط به برد پیت باشد. او در حالی که تنها دو هفته از تحصیلش باقی مانده بود، دانشگاه را ترک کرد.

وین دیزل

او در کالج هانتر دانشجوی ادبیات بود و برای پیش گرفتن حرفه بازیگری، از خیر تحصیل گذشت.

بن افلک

افلک در سال ۱۹۹۰ در دانشگاه ورمونت اسم نوشت؛ اما تنها یک ترم توانست در آنجا طاقت بیاورد. او به همراه دوست همیشگی اش مت دیمون، به سراغ ساخت فیلم سینمایی «ویل هانتینگ خوب» رفت و در اسکار سال ۱۹۹۷ جایزه گرفت. او در سال ۲۰۱۳ از دانشگاه براون جایزه افتخاری کارگردانی را دریافت کرد.

آن هاتاوی

این بازیگر ۳۷ ساله هم از کالج واسر و هم از دانشگاه نیویورک برای تبدیل شدن به یک بازیگر انصراف داده است.

رایان گاسلینگ

گاسلینگ زمانی که ۱۷ ساله بود، از حضور در دبیرستان لستر پیرسون کانادا انصراف داد تا بتواند در تمامی پروژه‌های جدید «باشگاه میکی ماوس» کمپانی دیزنی شرکت کند.

لئوناردو دی کاپریو

این بازیگر برنده اسکار بعد از گذراندن دوره‌ متوسطه، مدرسه را ترک کرد و به جای آن به یک مرکز محلی آموزش رایگان بازیگری رفت.

جنیفر لارنس

او آموزش رسمی را در سن ۱۴ و زمانی که در مقطع متوسطه بود، ترک کرد. او در مصاحبه‌ای در این باره گفت عملاً هیچ مدرک تحصیلی مثل دیپلم ندارد و در واقع فارغ التحصیل خود آموخته محسوب‌ می شود.

جانی دپ

او زمانی که ۱۵ ساله بود، مدرسه را ترک کرد تا بتواند حرفه‌ای به عنوان یک موزیسین را آغاز کند. با این وجود او کاملا از مسیری برنامه ریزی نشده توانست بازیگر شود.

کیانو ریوز

او نیز در سن ۱۶ سالگی مدرسه را ترک کرد؛ اما بر خلاف بقیه به خاطر وارد شدن به حرفه بازیگری این کار را نکرد. او مشکلاتی مثل نارسا خوانی داشت و به گفته خودش در کودکی خیلی سوال می پرسیده که برای بقیه آزار دهنده بوده است.

تام کروز

شاید کمی عجیب باشد، اما تام کروز قرار بود در دوران نواجوانی تبدیل به یک کشیش شود! او چند سال بعد زمانی که تصمیم گرفت یک بازیگر شود، مدرسه را ترک کرد.

جیم کری

جیم کری زمانی که سن کمی داشت، مجبور شد مدرسه را کنار بگذارد؛ نه برای آنکه بتواند به دنبال بازیگری برود، بلکه برای اینکه کار کند و بتواند به وضعیت مالی خانواده اش کمک کند.

مارلون براندو

این بازیگر افسانه ای، یک بار به دلیل آنکه با موتورسیلکت خود وارد سالن مدرسه شده بود، اخراج شد. به همین خاطر مجبور شد به آکادمی‌ نظامی برود اما در آنجا هم دوباره اخراج شد و بازیگری را پیش گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۵۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت