عیادت یک مدیر تئاتری از رضا ایران‌منش

سرنا_حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با رضا ایران‌منش هنرمند و بازیگر جانباز سینما، تئاتر و تلویزیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

عیادت یک مدیر تئاتری از رضا ایران‌منش

در این عیادت که در شهر کرمان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، جمعی از مدیران ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و مدیر تماشاخانۀ سرو برگزار شد، حمید نیلی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر سینما و تئاتر، بر لزوم بهره‌مندی جامعۀ فرهنگی و هنری کشور از تجارب ارزشمند این هنرمند تأکید کرد.

وی افزود: آرزومندیم که رضا ایران‌منش عزیز را دوباره سلامت و استوار بر قلۀ هنر ارزشی و متعهد ایران ببینیم و نسل جدید و جوان حاضر در جبهۀ جنگ نرم و مقابلۀ فرهنگی، قدر این سرمایه‌های ذی‌قیمت و گنج‌های ماندگار دوران دفاع مقدس را بیشتر بدانند. ما در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت آمادگی کامل داریم تا در زمینه‌های گوناگون از تجربیات این هنرمند سرافراز و متعهد استفاده کنیم.

رضا ایران‌منش نیز در این دیدار گفت: آرزوی موفقیت برای دوستان و همکاران عزیز در ادامۀ این راه سخت و گاه طاقت‌فرسا دارم و از خداوند برای همۀ کسانی که برای شهدا و در راه شهدا قدم و قلم می‌زنند توفیق آرزومندم .

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پایان این دیدار به نمایندگی از بنیاد فرهنگی روایت فتح، ضمن ابلاغ پیام ارادت جمعی از هنرمندان رشته‌های گوناگون هنر مقاومت اعم از سینما، تئاتر و تلویزیون، برای این هنرمند آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۵۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت