تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا درباره تعطیلی مجدد فعالیت‌های هنری

سرنا_ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت استمرار موج دوم شیوع ویروس کرونا، روز شنبه هفته آینده در خصوص اعمال محدودیت‌های مجدد در حوزه فعالیت‌ مراکز فرهنگی و هنری تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا درباره تعطیلی مجدد فعالیت‌های هنری

همزمان با اوج‌گیری موج دوم شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی‌ها بابت ابتلا به این ویروس در مجامع عمومی، ادامه فعالیت مراکز هنری که از ابتدای تیرماه و با تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا از سرگرفته شده بود، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

این ابهامات از صبح امروز با انتشار برخی اخبار تأیید نشده درباره تعطیلی برخی فعالیت‌های هنری در برخی استان‌ها تشدید شد.

علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت، ضمن اشاره به اینکه هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه تصمیم‌گیری قطعی نداشته است، توضیح داد: در صورت استمرار وضعیت قرمز در برخی استان‌ها و ادامه اوج‌گیری شیوع کرونا در کشور، ستاد ملی در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی درباره زمان تصمیم‌گیری قطعی در این زمینه هم گفت: روز شنبه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه برگزار خواهد شد و در صورت ادامه سیر صعودی شیوع این بیماری، درباره تعطیلی و اعمال محدودیت مجدد در زمینه فعالیت‌های هنری تصمیم‌گیری قطعی صورت خواهد گرفت.

در مواجهه با موج نخست فراگیری ویروس کرونا،‌ کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور با اطلاعیه وزارت ارشاد، از سوم اسفندماه سال گذشته تعطیل شدند و این تعطیلی تا پایان خردادماه امسال ادامه پیدا کرد.

با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و صدور اطلاعیه از سوی وزارت ارشاد،‌ از اول تیرماه فعالیت سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی از سر گرفته شد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۵۴۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت