خواننده قدیمی ایرانی به کرونا مبتلا شد

سرنا_فرزند اسفندیار قره‌باغی گفت: ظاهراً به دلیل ضعف بدنی که ایشان دارند و همچنین رعایت نکردن نکات بهداشتی به کووید ۱۹ مبتلا شدند.

خواننده قدیمی ایرانی به کرونا مبتلا شد

مدتی است که اسفندیار قره‌باغی از انسداد روده رنج می‌برد. او به تازگی برای دومین بار در بیمارستان بستری شده بود. پس از بهبود پیدا کردن این خواننده اپرا و ترخیص شدن از بیمارستان، حالا مجدد وی در بستر بیماری قرار دارد. ظاهرا قره باغی به کرونا مبتلا شده است.

یاشار قره باغی درباره وضعیت پدرش گفت: پدر از ماه‌ها قبل درگیر انسداد روده بودند. ایشان دو مرحله در بیمارستان بستری شدند. آخرین بار حدود سه هفته پیش بود که ۱۰ روز بستری بودند و عمل جراحی انجام دادند. خوشبختانه عمل با موفقیت انجام و مشکل پدر به کلی مرتفع شد. سپس با تشخیص پزشک پدر از بیمارستان مرخص شدند.

وی درباره مشکوک بودن ابتلای اسفندیار قره باغی به کرونا اظهار کرد: پس از ترخیص از بیمارستان متاسفانه پدر خیلی نکات بهداشتی را رعایت نکردند و با وجود شیوع کرونا، در اجتماعات حضور غیر ضروری داشتند. ظاهرا به دلیل ضعف بدنی که ایشان دارند و همچنین رعایت نکردن نکات بهداشتی به کووید ۱۹ مبتلا شدند. البته هنوز پزشکان رسما اعلام نکردند که ایشان به کرونا مبتلا شده اند.

یاشار قره باغی درباره آخرین وضعیت اسفندیار قره باغی بیان کرد: پس از بروز علائم کرونا از ریه پدر، سی تی اسکن گرفتیم. مشخص شد بخش‌هایی از ریه ایشان آسیب دیده است. به تازگی تست نمونه برداری از ته حلق یا پی سی آر انجام دادند که این تست به طور قطع نشان می‌دهد ایشان به کرونا مبتلا هستند. هنوز جواب این تست به ما داده نشده است.

وی در پایان اضافه کرد: ظرف سه یا چهار روز آینده مشخص می‌شود که پدر به کرونا مبتلا هستند یا نه. تا این لحظه پدر علائمی دارند که مشکوک بودن ابتلای ایشان به کرونا را نشان می‌دهد. آنچه پزشک توصیه کردند، استراحت مطلق در منزل است. خدا را شکر تا الان وضعیت جسمانیشان بد نیست. ان شا الله بتوانند با رعایت نکات بهداشتی و استراحت، این بیماری را هم به زودی پشت سر بگذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۵۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت