هشدار یک مجری تلویزیون؛ تورم بالای 50درصد در راه است / پاسخ کیاداوود اسفندیاری به حواشی برنامه‌اش

مجری تلویزیون و کارشناس اقتصادی درخصوص روزهای کرونایی گفت: اکثر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما متاسفانه عده‌ای رعایت نمی‌کنند.

هشدار یک مجری تلویزیون؛ تورم بالای 50درصد در راه است / پاسخ کیاداوود اسفندیاری به حواشی برنامه‌اش

مجری تلویزیون و کارشناس اقتصادی

اگر مردم به من فحش بدهند، ناراحت نمی‌شوم اما از دروغ و تقلب بیزارم/ به خاطر افشاگری ثامن‌الحجج ممنوع‌التصویر شده بودم/ بورس برای اقتصاد کشور مفید است، اگر حباب به وجود نیاید/ پایه پولی به طور وحشتناکی در حال رشد است/ کرونا، حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به بدهی دولت اضافه کرد

کیاداوود اسفندیاری در گفت‌وگو با برنامه سرنا به اوضاع نابسامان اقتصادی اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر در تمام دنیا، مشکلات و فشار شدید اقتصادی وجود دارد اما در کشور ما به علت وجود بحران‌های اقتصادی گذشته، فشار بیشتری به جامعه وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: از قبل دولت ۱۷۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته که با آمدن کرونا، حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به آن اضافه شده است.

کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: متاسفانه پایه پولی به طور وحشتناکی در حال رشد است و تورم بالای پنجاه درصد در راه است و یک‌سال سخت اقتصادی در راه خواهد بود.

وی ادامه داد: چشم‌انداز تورم عده‌ای را نگران می‌کند که چگونه حفظ سرمایه کنند لذا روبه بازار سکه، دلار و ارز می‌آورند.

این کارشناس اقتصادی افزود: کمبود شدید کالا و عرضه، نوعی تورم به وجود خواهد آورد.

وی مطرح کرد: بورس برای اقتصاد کشور مفید است به شرطی که ناظر مراقب باشد تا حباب عجیب و غریب به وجود نیاید و متناسب با افزایش حضور مردم، ظرفیت‌ها نیز بیشتر شود.

مجری شبکه یک در ادامه این گفت‌وگو درخصوص حواشی به وجود آمده اظهار داشت: در برنامه "جشنواره کارآفرینی" شبکه یک بیش از دو هزار نفر در طی این چند سال به صورت رایگان حضور پیدا کرده‌اند و حساسیت داریم که افراد غیرمتخصص و کلاهبردار نباشند چراکه برنامه تبلیغی نیست.

وی ادامه داد: برخی از میهمان‌ها توافق قبل از برنامه را برهم می‌زنند و در برنامه جواب شفاف نمی‌دهند و این موضوع شک‌برانگیز است که در ویدیوی جنجالی معروف، چنین اتفاقاتی رخ داد.

اسفندیاری تاکید کرد: از دوستان تقاضا می‌کنم تمام تایم این برنامه را مشاهده کنند تا صادقانه و منصفانه قضاوت کنند.

وی در ادامه گفت: اگر مردم به من فحش بدهند، ناراحت نمی‌شوم اما از دروغ و تقلب بیزارم. خاطرم است به خاطر افشاگری ثامن‌الحجج ممنوع‌التصویر شدم اما بعدا مشخص شد دارای چه مشکلاتی است.

مجری تلویزیون در پایان عنوان کرد: بزرگترین آرزویم برای جامعه این است که مردم حالشان خوب باشد.

فیلم این گفت و گو را ببینید:

برای دیدن نسخه با کیفیت تر گفت و گو با کیاداوود اسفندیاری می توانید به یوتیوپ سرنا سر بزنید.
کد مطلب: ۱۵۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت