پردیس پورعابدینی ستاره سریال «آقازاده»

سرنا_یک «مانلی» درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که نقش را سخت و پیچیده می‌کرد. گاهی اوقات او را در سکانسهایی می‌بینیم که در ظاهر راضیه است اما از جایی به بعد چشمانش دیگر متعلق به راضیه نیست و چشمان «مانلی» می‌شود.

پردیس پورعابدینی ستاره سریال «آقازاده»

پردیس پورعابدینی ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی که با «آقازاده» نخستین اثر تصویری خود را تجربه کرده، در اولین مصاحبه اش از این سریال حرف زده:

یک «مانلی» درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که نقش را سخت و پیچیده می کرد. گاهی اوقات او را در سکانسهایی می بینیم که در ظاهر راضیه است اما از جایی به بعد چشمانش دیگر متعلق به راضیه نیست و چشمان «مانلی» می شود.

او درگیر ماجراهایی می شود که راه بازگشتی برایش باقی نمی گذارد. بلندپرواز، جاه طلب و در عین حال خام است و تاوان همین «خام بودن» را می دهد.

قلم آقای عنقا آن قدر درست و جذاب است که هر گونه نگرانی را چه برای من به عنوان یک بازیگر جوان که در ابتدای راه هستم و چه برای بازیگران پیشکسوت و باتجربه که نگران اعتبار خود هستند، برطرف می کند. در کنار او و آقای توفیقی و البته گروه سازنده «آقازاده» احساس امنیت و آرامش داشتم.

هم بازی شدن با بازیگرانی که هر کدامشان به تنهایی بار یک فیلم را به دوش می کشند تجربه بسیار جذاب، سخت و عجیب و غریبی بود. آقایان تارخ، سلطانی، هاشم پور، آقایی، حیایی، دیرباز، مهراد، خانمها کریمی، قاسمی و زنگنه همگی از بهترین های بازیگری این مملکت هستند.

کد مطلب: ۱۵۶۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت