عکس| خبرنگاری که در کار قاچاق است!

سرنا_گزارش مستند قاچاق گازوئیل یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ از بخش خبری ۲۰ و ۳۰ پخش و با استقبال فراوان مخاطبان و اهالی رسانه مواجه شد.

عکس| خبرنگاری که در کار قاچاق است!

گزارش مستند قاچاق گازوئیل تولید خبرگزاری صدا وسیما مرکز فارس یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ از بخش خبری ۲۰ و ۳۰ پخش و با استقبال فراوان مخاطبان و اهالی رسانه مواجه شد.

این‌ ‌مستند را سعید پرویزی خبرنگار شیرازی تهیه کرده بود.

این گزارش به حدی جالب توجه بود که دو روز پس از پخش آن عبدالعلی علی‌عسکری رییس رسانه ملی در نشست شورای معاونان سازمان صدا و سیما از سعید پرویزی تقدیر کرد.

گزارش پرزحمت قاچاق گازوئیل که پرویزی و همکارانش رنج سفر از استان فارس به هرمزگان و جزایر قشم،لارک و حتی غواصی چند مایلی را تحمل کردند ارزشش را داشت که او نمی گوییم یک شبه ره صدساله پیمود اما سری بین سرها درآورد و با اعتماد به نفس حاصل از بازتاب های مثبت این گزارش گام های بعدی را محکم تر برداشت.

او که کار خبرنگاری را از مطبوعات شیراز آغاز کرده و سپس به صداوسیما راه یافته نوزدهم مرداد سال ۱۳۹۸ در آیین بزرگداشت روزخبرنگار در تهران به عنوان بهترین خبرنگار مراکز استان ها برگزیده شد.

پرویزی که خبرنگار باهوش و طنازی است در آن مراسم به ذکر خاطره جالبی پرداخت.

او که در مقطعی از صداوسیما اخراج-تعدیل- شده بود ظاهراً برای مدتی کوتاه به شغل کارتن جمع کنی شبانه پرداخته و به درآمد خوبی هم رسیده بود.

این خاطره جالب او به عنوان یکی از پربیننده ترین کلیپ ها در فضای مجازی دست به دست شد و بر محبوبیت و شهرتش افزود.

پرویزی اما همچنان به دنبال گزارش های پردردسر و پر زحمت است.

نمونه اش گزارش قاچاق سنگ های گرانیت بود که این هفته پخش شد.

در این گزارش پرویزی ماجرای قاچاق سنگ گرانیت از مهارلو استان فارس به استان هایی مثل هرمزگان را تا حدی پی گیری کرده بود که در نهایت منجر به دخالت دادگستری و جمع شدن بساط قاچاقچیان شد.

منبع: خبرنیوز

کد مطلب: ۱۵۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت