راه افتادن یک پویش علیه کرونا در رادیو

معاون صدای سازمان صدا و سیما با انتشار پیامی از راه اندازی پویش «صدای مرا از پشت ماسک بشنو» در رادیو طی روزهای کرونایی خبر داد.

راه افتادن یک پویش علیه کرونا در رادیو

حمید شاه آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیما روز پنجشنبه بیست و ششم تیرماه با انتشار متنی از راه اندازی یک پویش ضد کرونایی در رادیو سخن گفت.

در پیام حمید شاه آبادی آمده است:

«رادیو به عنوان رسانه خادم و مورد اعتماد ملت فهیم ایران، ضمن عرض خداقوت به کادر شبکه سلامت، بهداشت و درمان و برای رفع دغدغه رهبری در خصوص واقعیت تلخ دور شدن کشور از موفقیت اولیه در مقابله با کرونا و تاکید ایشان بر ایفای نقش همه‌ دستگاه‌ها، گروه‌های خدمت‌رسان و آحاد مردم و همچنین برای یاری مدافعین سلامت به ریاست جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت که به گفته وی در اوج تحریم، دست‌آوردی شگرف نثار ملت ایران کردند، با کمک برنامه سازان پر تلاش در مجموعه صدای رسانه ملی ایران، پویش «صدای مرا از پشت ماسک بشنو» را راه اندازی کرده است تا با توجه به منویات رهبری عزیز در کوتاه‌مدت زنجیره‌ سرایت را قطع کنیم و کشور را به ساحل نجات برسانیم.

شما هم به ما بپیوندید تا ضمن حفظ سلامتی خود، اطرافیان و تکریم زحمات کادر درمانی کشور و رفع نگرانی مقام عظمای ولایت در خصوص سلامت مردم کشورمان عملگرا باشیم.

انشاالله - حمید شاه آبادی/ معاون صدای رسانه ملی»

کد مطلب: ۱۵۷۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت