مجری «هفت»، پشت نوید محمدزاده درآمد

سرنا_لطیفی، مجری برنامه‌ "هفت" درباره‌ صحبت‌های همکارش گفت: «نوید محمدزاده در برابر فراستی آقایی کرد.»

مجری «هفت»، پشت نوید محمدزاده درآمد

محمدحسین لطیفی در واکنش به انتقاد فراستی از نوید محمدزاده و پاسخ نوید گفت: نوید محمدزاده در برابر فراستی آقایی کرد. فراستی در اظهار نظرش درباره نوید محمدزاده از کلمه"شاید"استفاده کرد و نگفت نظرم را عوض کردم؛‌ فراستی خیلی ایده آلیستی نگاه می کند و منظورش این است که نوید محمدزاده از قشری آمده و با سختی به جایگاهی رسیده و برای جایگاهش زحمت کشیده که "نوید محمد زاده" شود.‌ به اعتقاد من استعداد هم داشته و تنها تلاش نبوده؛‌ رسیده به جایگاهی که مردم او را بسیار دوست دارند؛شاید مسئله او اسپانسرها و شرکت هایی است که هنرمندان را از فضای هنری بیرونی می آورد و به حوزه تبلیغات می کشاند.

من هم قبول دارم که دوران ده بیست سال گذشته به اتمام رسیده و هنرمندان ما می روند اعتباری به یک برند می دهند و در عین حال از برند خود نیز اعتباری کم نمی شود اما آقای فراستی هنوز به قداست معتقد است و سینما را به شکوه ۳۰ سال گذشته می بینند و برایشان کمی سخت است.او معتقد است که پیشکسوت ها به این سمت نمی روند؛اما باید قبول کنیم که زمانه تغییر کرده و من هم تایید نمی کنم که فردی مانند نوید محمد زاده را تخریب شود.هیچ چیزی از اعتبار نوید کم نشده بلکه اضافه هم می شود.

بسیار از نویدمحمدزاده سپاس گزارم که چقدر مودبانه جواب داد؛او ثابت کرد که بسیار بر اعصاب خود مسلط است و انسان نازنینی است.

منبع: تی‌وی پلاس

کد مطلب: ۱۵۸۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت